wtorek, stycznia 31, 2017

Krem do Stóp z Witaminami i Kompleksem BHA 40 ml JADWIGA

Krem do Stóp z Witaminami i Kompleksem BHA 40 ml


Hej Słoneczka Moje ;* 


Dziś bardzo szybki post i krótki bo czas goni...

Koniec miesiąca u mnie w pracy jest zawsze wielkim BOOOM;) 



No dlatego nie mam za wiele czasu ;)

Jakiś czas temu testowałam krem do stóp jednej firmy a w zapasie miałam inny krem więc testowała go moja mama ;)

A wiecie jak to z moją mama jest 2 zdania i gotowa jej opinia ;p 




Więc mama dostała ode mnie krem do stóp z witaminami 
Krem używała codziennie wieczorem na stopy

Po około miesiąca jej nogi stały się delikatne miękkie zaczęły być odżywione 
Zadbane i mam zauważyła  też że krem dobrze działa na paznokcie 
Które podobno od kremu stały się lśniące ..




Plusem też jest podobno to że nogi po kremie się nie pocą 
Krem szybko się wchłania 

Pachnie standardowo jak krem ...Jak to mama stwierdziła pachnie jak maść miętowa
Ale mi pachnie jak Nive'a.....Także ciężko określić zapach 

Krem jest wydajny starcza na ok 1,5 miesiąca codziennie używania 
Jest biały szybko się wchłania i działa ;) 

Cena ok 8 zł - można kupić tu : KLIK 



No to by było na tyle ;p 

Dodatkowe informację 

DZIAŁANIE:

Ekstrakty z kasztanowca, kory dębu i arniki działają odprężająco, kojąco, przeciwobrzękowo, uszczelniają naczynia krwionośne. Alantoina i lanolina regenerują, zmiękczają skórę, przyśpieszają gojenie ran. Wit A i kwas salicylowy działają keratolitycznie. Kwas hialuronowy zmniejsza szorstkość skóry, wraz z D-pantenolem nadaje miękkość i gładkość. Zawarty w kremie kompleks grzybobójczy chroni przed infekcjami. Skóra po zastosowaniu kremu staje się odżywiona i nawilżona.

ZASTOSOWANIE:

Krem do codziennego stosowania. Wmasować aż do wchłonięcia w dokładnie oczyszczoną skórę stóp. W gabinecie kosmetycznym stosować po zabiegu pedicure

A Wy używacie kremów do stóp ?

Dziękuje firmie za zaufanie 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz