niedziela, stycznia 22, 2017

Kenzo Pour Homme - Recenzja Męski Perfum - Perfumeria E-happiness – moc zapachów na każdy dzień


Kenzo Pour Homme - Recenzja Męski Perfum 

Perfumeria E-happiness – moc zapachów na każdy dzień


Hej Słoneczka Moje ;* 

Jak wiecie jakiś czas temu dostałam 2 próbki małych perfumów ;) 
Jeden był damski który dałam manie bo był fujjj fuuujj zapach jak dla mnie 

a drugi to męski który testował mój mąż :) 


A więc tak perfum znajduję się w małej buteleczce niczym się nie różni od damskiej 
tylko tym że męża zapach był super ;) 




Zapach męski a jednocześnie delikatny 
Długo pachnie na skórze ok 12 h bez potrzeby poprawiania ;)

Zapach jest delikatny od razu po aplikacji więc nie trzeba czekać żeby się " ulotnił " 
Obydwoje jesteśmy zadowoleni ;) 



Ten zapach polecam dla mężczyzn w 100 % 



Perfumy inspirowane Kenzo Pour Homme to morski, niebywale intrygujący, świeży i bardzo męski zapach. Znajduje nutę odzwierciedlenia w zapachu świeżego powietrza. Perfumy otwierają nowe przestrzenie, zachęcają do wzięcia głębokiego oddechu i upajania się morską bryzą.

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: bryza morska (jod), goździki, gałka muszkatołowa, drzewo sandałowe,
Nuta serca: wetiwer, cedr, szałwia, irys,
Nuta bazy: paczula, mech dębowy, piżmo, kończyna.

Pojemność: 20 ml

Numer w naszej ofercie: 73
Produkt nowy z opakowaniem.


Oferowane przez nas perfumy charakteryzują się dużą trwałością i 25% zaperfumowaniem, najwyższym na rynku perfumetek!

Tu można go kupić -- KLIK --


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz