sobota, stycznia 14, 2017

Maroko Sklep - Czarne mydło x 2 ;)

Maroko Sklep - Czarne mydło x 2 ;) 


BEAUTE MARRAKECH - CZARNE MYDŁO NATURALNE SAVON NOIR MIĘTOWE 100 g


BEAUTE MARRAKECH - CZARNE MYDŁO NATURALNE W PŁYNIE ARGANOWE 250 ml





Hej Słoneczka moje :* 

Jakiś czas temu od firmy MAROKO SKLEP dostałam 3 produkty które mogłam sobie sama wybrać z danej listy ;-)

Po przeanalizowaniu wybrałam 2 czarne różne mydła i balsam
 ( o balsamie może jutro ) 
Czemu wybrałam czarne mydła ? 

Bo ostatnio czytałam bardzo dużo Waszych recenzji o nich i skusiłam się ;)

Pierwsze na ogień pójdzie mydło czarne gęste ;)

BEAUTE MARRAKECH - CZARNE MYDŁO NATURALNE SAVON NOIR MIĘTOWE 100 g


Mydło znajduję się w małym plastikowym słoiczku 
Po otwarciu mamy zabezpieczone wieczkiem 
Kolor mydła jest jak brudna zielona woda ..zapach ...lekko miętowy ale z nutą ostrości ;)
Masło ma konsystencje gumową dosłownie ciągnie się ....ale na dłoni mała ilość ładnie się rozprowadza dobrze się pienni ( delikatnie ) 
Po myciu łapek skóra jest czysta i ma odświeżający zapach
Ja ogólnie tego mydła używałam do golenia ;) Tak tak do golenia :)
Nakładałam na nogi rozprowadzałam i goliłam :) Moje nogi odkąd zaczęłam golić mydłem są delikatne dobrze nawilżone nie ma problemów ze skórą po goleniu ( żadnych krostek czy wysypki ) a tym bardziej nie mam podrażnień



Jestem bardzo zadowolona :)
CZARNE MYDŁO - SAVON NOIR MIĘTOWE

Czarne mydło o zapachu mięty to naturalny produkt roślinny. Usuwa martwy naskórek oraz oczyszcza komórki z toksyn. Zapewnia właściwy przebieg procesów regeneracyjnych. Jest odpowiednie dla każdego rodzaju skóry. Polecane także do pielęgnacji cery trądzikowej. Oczyszcza pory i normalizuje wydzielanie sebum oraz zwalcza bakterie odpowiedzialne za powstawanie zmian trądzikowych. Skóra staje się jedwabiście gładka, delikatna w dotyku, odżywiona i nawilżona. Mydło posiada delikatny aromat mięty pieprzowej, dając orzeźwienie, świeżość i uczucie chłodu. Mydło jest także idealne do golenia. 

Dzięki zawartości oliwy z oliwek czarne mydło wykazuje działanie peelingujące, dotlenia oraz dogłębnie oczyszcza skórę z toksyn i łoju. Przywraca jej naturalną równowagę i nawilżenie, zapewniając odpowiednią ochronę. Mydło zmiękcza skórę oraz usuwa martwe komórki naskórka, co pozwala jej swobodnie oddychać oraz zapewnia właściwy przebieg procesów regeneracyjnych.
             Skóra staje się jedwabiście gładka, delikatna w dotyku, odżywiona i nawilżona. Czarne mydło jest kosmetykiem roślinnym, dobrze tolerowanym nawet przez skórę wrażliwą.
             Naturalne czarne mydło polecane jest także do pielęgnacji skóry trądzikowej. Oczyszcza pory i normalizuje wydzielanie sebum, zwalcza bakterie odpowiedzialne za powstawanie zmian trądzikowych.



Dlaczego warto je stosować?


Savon  Noir dzięki swoim właściwościom nawilżającym i oczyszczającym zmiękcza oraz bardzo skutecznie i dogłębnie odżywia skórę. Skóra staje się jedwabiście gładka, delikatna w dotyku, odżywiona i naoliwiona jak nigdy wcześniej. 
Można je swobodnie łączyć z innymi naturalnymi składnikami jak glinka Ghassoul, olejki roślinne lub eteryczne. 


Oryginalne marokańskie mydło Savon Noir ma kolor od ciemno zielonego do ciemno brązowego,w zależności od stopnia dojrzałości oliwek z których zostało wytworzone.  
Każdy inny kolor może sugerować, iż nie jest to oryginalne czarne mydło  Savon Noir z Maroka.



INCI: Aqua, Olea europaea oil, potassium hydroxide, Mentha piperita oil


Teraz czas na drugie mydełko ;)

BEAUTE MARRAKECH - CZARNE MYDŁO NATURALNE W PŁYNIE ARGANOWE 250 ml




 Tym razem płynne mydełko w pojemniku wraz z dozownikiem :) 
To mydło ma podobny kolor jest wodniste i pachnie oliwkami 
( trochu jak oliwa z oliwek ) 
  • To mydełko używam do mycia twarzy codziennie 
  • Na początku trochu się bałam gdyż mydła na co dzień nie używam bo mi skórę wysusza i powstają pryszcze..






                                       Ale kto nie zaryzykuję ten się nie dowie ;p 
  • Po ok 3 tygodniach mycia twarzy nic się nie działo negatywnie ;)
  • Wręcz przeciwnie zauważyłam poprawę skóry 
  • Stała się napięta rozświetlona zadbana przestałam mieć problemy z porami 
  • Twarz stała się dobrze nawilżona a to jest ważne tym bardziej gdzie jest zima i mroźne powietrze ;(

  •                                

BEAUTE MARRAKECH - CZARNE MYDŁO NATURALNE W PŁYNIE ARGANOWE 250 ml


Naturalne czarne mydło jest produktem powstałym na bazie oliwy z oliwek i oleju arganowego.


Doskonale oczyszcza pory z toksyn i sebum oraz usuwa martwe komórki naskórka. Skóra odzyskuje miękkość, delikatność i zdrowy wygląd. Jest odżywiona, nawilżona, sprężysta i wygładzona. Czarne mydło pozostawia naskórek natłuszczony, zapewniając długotrwałą ochronę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych.
Savon noir może być stosowane do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery, nawet suchej i trądzikowej. Zwalcza bakterie odpowiedzialne za powstawanie zmian trądzikowych oraz przywraca naturalną równowagę płaszcza hydroplipidowego skóry.


  Zawarty w savon noir olej arganowy poprawia ogólną kondycję cery.




 Sposób użycia

Zwilżyć skórę ciepłą wodą, następnie nałożyć mydło i masować do uzyskania delikatnej piany, następnie spłukać. Savon noir może być stosowane do codziennego, regularnego mycia, jak również do wykonania zabiegu oczyszczającego.

Kraj pochodzenia:Maroko

Ingredients: Aqua, potassium olivate (sól potasowa kwasu oleinowego), Argania spinosa kernel oil (olej arganowy), benzyl alcohol, potassium hydroxide.


Ogólnie jestem bardzo zadowolona z mydełek :) 

Mydełka są genialne ;) 

teraz jestem pewna że zamiennie zwykłe mydła na czarne
Która lepsza konsystencja ??
 To jak to woli to polecać nie będę które lepsze bo oba są super 

A wy lubicie czarne mydełka ?? 
Oba mydełka można kupić teraz na promocji za 15 zł 

tu klik : Mydło / Mydło 




Dziękuje firmie za zaufanie - jest to moja wyłącznie opinia 

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz