poniedziałek, stycznia 16, 2017

ARGAN MY LOVE - ODŻYWCZY BALSAM DO CIAŁA Z MASŁEM SHEA ZMYSŁOWE PIŻMO 200 ml

ARGAN MY LOVE - ODŻYWCZY BALSAM DO CIAŁA Z MASŁEM SHEA 

ZMYSŁOWE PIŻMO 200 ml





Hej Słoneczka :* 

Jak tam po weekendzie ?

 I po WOSP ?

Ja wrzuciłam symbolicznie 2 zł żeby mieć serduszko ;)

 Resztę zdania znacie ;p

Dziś Wam pokaże balsam który jest zbawianiem dla moich suchych łokci 

Balsam dostałam w ramach współpracy z firmą 




Mam bardzo suchą skórę i lubie tłuste balsamy ale te które nie zostawiają tłustej warstwy 

I taki jest własnie balsam z dodatkiem masła shea ...



Masła shea mam i testowałam byłam bardzo zadowolona tym bardziej się ucieszyłam ze mam balsam i shea w jednym ;)


Do tego zapach jest bardzo delikatny taki odprężający ;)
 Ale jaki to nie umiem opisać taki orientalny ;)



 Balsam znajduję się w buteleczce w raz z dozownikiem 

Jest bardzo gęsty ( wydajny ) dobrze się nakłada i nie zostawia tłustej warstwy

Ogólnie balsam działa nawilżająco i szybko się wchłania :)




Nawilżający balsam do ciała z masłem shea odżywczy zmysłowe piżmo. 
Sensual Body Balm Shea Butter & Musk.


Zmysłowy balsam do ciała dla niego lub dla niej jest bogaty w masło shea i oleje roślinne, ma właściwości przeciw utleniające i chroni skórę przed utratą wody. Doskonale się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Jego wyjątkowy skład sprawia, że jest najlepszym sprzymierzeńcem skóry suchej i pozbawionej witalności. Balsam znakomicie pielęgnuje skórę, a kuszący zapach działa aromateraupeutycznie i otula ciało aurą tajemniczej zmysłowości.



Balsam dla niego, dla niej to przede wszystkim energetyzujący i zmysłowy zapach piżma. Bez którego nie może się obejść większość perfum światowych luksusowych marek. Jednak w jego orientalnej kompozycji można wyczuć również delikatny i słodki aromat opium. To połączenie sprawia, że zapach balsamu intryguje i przyciąga.  

Główne składniki aktywne:


Masło Shea -  bogate w naturalną alantoinę, która ułatwia gojenie się ran, działa przeciwzapalnie i ściągająco, przyśpiesza regenerację skóry. Masło Shea jest również bogate w prowitaminę A i witaminę E, które są głównymi stymulantami komórek do walki z procesami starzenia.

Argania Spinosa Kernel oil - posiada silne właściwości nawilżające zawarte w nim kwasy omega-6 i omega-9 stymulują procesy dotleniania komórek oraz pomagają skórze odzyskać równowagę wodną. Zawarta w oleju arganowym witamina E (tokoferol) nadaje skórze elastyczność i zdrowy wygląd.

Panthenol - silnie higroskopijna substancja, prowitamina B5, substancja nawilżająca. Działa przeciwzapalnie, przyspiesza procesy regeneracji naskórka. Nadaje skórze uczucie gładkości.
 
INCI: Aqua, Butyrospermum Parkii (shea) butter, Argania Spinosa Kernel Oil, Glyceryl Stearate, Cetostearyl Alcohol, Panthenol, Hydrolyzed Corn Starch, Caprylyl Glycol, Sodium Benzoate, Glycerin, Caprylhydroxamic Acid, Tocopherol, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Fragrance (musk xylene).


Ogólnie balsam polecam można go teraz zakupić TU KLIK za 32,90 :) 

A wy znacie ten balsam ?? 
Dziękuje firmie za zaufanie - jest to moja tylko MOJA opinia !! 


Pozdrawiam :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz