Google

Polecam :)

POMAGAMY !!!

Pomagamy Adaś Tarnów

TOP LISTA BLOGÓW

Blogi

Tu też jestem ;)

9 stycznia 2017

Rose Light - podkład mineralny Rhea w kremie babassu






Hej słoneczka moje :*

Jak wiecie nie przepadam za malowaniem już bunt malowania mam dawno za sobą .
Ale wiadomo od czasu do czasu trzeba zaszaleć z makijażem i jak się malować to dobrymi kosmetykami ;)

Przeważnie na co dzień maluje same rzęsy kredka i błyszczyk a już jak gdzieś wychodzę z mężem to maluje się tak w całości ;)
Miałam okazję przetestować po raz pierwszy podkład mineralny i jestem miło zaskoczona ;)



Podkład znajduję się w małym słoiczku gdzie jest dołączona mała fajna i podręczna gąbeczka która świetnie rozprowadza podkład na twarzy ;)
Puder po otwarciu ma dziwny zapach...taki ostry na szczęście po nałożeniu na twarz puder jest bezzapachowy ;)




Puder rewelacyjnie się rozprowadza trzyma się na buzi ok 12 godzin bez żadnych poprawek 

Plus też za to że nie daje efektu maski wręcz przeciwnie twarz wygląda naturalnie do tego bardzo świeżo :) 





Bardzo dobrze się go zmywa 

Słoiczek myślę że na długo starczy bo puder jest wydajny ;)

Trochu cena mnie przeraża bo kosztuję 64 zł...wow jak dla mnie to dużo..
Ale z drugiej strony jest wart swojej ceny :)

Tu można go kupić  - KLIK 



Kilka słów o pudrze :

Podkłady w kremie łączą wszelkie zalety podkładów mineralnych w proszku, z łatwością nakładania oraz pielęgnacją jaką oferuje masło babassu.

Kolor: Rose Light- Podkład do cery jasnej i średnio jasnej, beżowy z różowymi tonami. Podkład jest jasny, w odcieniu chłodnym, lekko różowym. Kolor jest identyczny jak kolor podkładu sypkiego Rose Light.

Podkłady w kremie składają się wyłącznie z naturalnych pigmentów mineralnych z dodatkiem masła babassu. Podkład ten ma postać bardzo gęstego kremu, który rozpływa się pod wpływem ciepła skóry. Można go nakładać palcami lub gąbeczką. Jest to produkt pośredni pomiędzy podkładem w proszku a podkładem w olejku. Jest bardziej odżywczy i łatwiej się go nakłada niż podkład sypki, ale nie jest tak natłuszczający jak podkład w olejku. 
Podkład jest bardzo kryjący i matowy.
Osoby o bardzo tłustej cerze będą mogły używać tego podkładu zamiast kremu nawilżającego, dzięki właściwościom pielęgnującym masła babassu.

Pojemność:  20ml

Próbka pojemność: 3ml

Podkład pełnowymiarowy jest dostarczany z małą gąbeczką do nakładania.


Jeżeli nie wiesz czy wybrać podkład w proszku, kremie czy olejku- poczytaj tutaj: http://rhea.com.pl/podklady-kosmetyki-naturalne-c-2_24.html


Skład INCI: *Zinc Oxide (CI 77947), Titanium Dioxide (CI 77891), Orbignya Cohune Seed Oil, Mica (CI 77019), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)


Produkt może mieć nierówną powierzchnię i/lub zawierać grudki. Jest to wynikiem naturalnego sposobu wytwarzania i nie wpływa na jakość produktu.

A Wy używacie takich pudrów ?? 

Jak sie u Was sprawdzają ?? 

Pozdrawiam :*