wtorek, stycznia 10, 2017

Współprace + Mini Zakupy ;)

Współprace + Mini Zakupy ;) 



Stragan Zdrowia








Hej Słoneczka moje kochane :* 

Dziś Wam pokaże co dostałam w ramach współprac od 4 firm oraz co kupiłam na fajnej promocji ;)

Od firmy 

Stragan Zdrowia


Dostałam 2 rzeczy ( mogłam sobie wybrać produkty - za co bardzo dziękuje )
Jak wiecie przechodzę drożdżową kurację więc wzięłam sobie wybrałam 2 rzeczy które wspomogą moją kurację ;) 

EkaBelvital 45szt.

EkaBelvital to suplement diety, którego składniki wspomagają:
  • włosy (biotyna, cynk, skrzyp polny);
  • skórę (biotyna, cynk, witamina A,C,B2);
  • paznokcie (cynk).  




A od firmy 


Perfumeria internetowa - Tanie perfumy lane | Happiness

Dostałam 2 perfumy jeden męski drugi damski 

55. Muelhens Gabriela Sabatini*


Perfumy inspirowane Muelhens Gabriela Sabatini to bardzo wyszukany zapach będący ucieleśnieniem kobiety i pokusą dla mężczyzn.  Dzięki przepięknym, czystym i oryginalnym tonom, które będą pasować do każdej kobiety bez względu na wiek, osobowość i styl. Zapach, który przyniesie Ci dużą dawkę rozkoszy!


73. Kenzo Pour Homme*


Perfumy inspirowane Kenzo Pour Homme to morski, niebywale intrygujący, świeży i bardzo męski zapach. Znajduje nutę odzwierciedlenia w zapachu świeżego powietrza. Perfumy otwierają nowe przestrzenie, zachęcają do wzięcia głębokiego oddechu i upajania się morską bryzą.


Od firmy 

New ANNA Cosmetics




Maska intensywnie nawilża i odżywia włosy. Stają się one gładkie, miękkie i błyszczące. W widoczny sposób poprawia się ich kondycja. Maska zawiera naturalne ekstrakty - olej makadamia, olej lniany, prowitaminę B5 i glicerynę.



Od kolejnej firmy dostałam szampon i maskę ;)

Diagnosis


Szampon z olejem kokosowym, kolagenem i keratyną



Maska do włosów z olejem kokosowym, kolagenem i keratyną



No a w łapki wpadła mi kurteczka na promocji z 79,90 na 39,90 oraz bluza za 35 zł
W sklepie tak zwanym OSCAR ( dziewczyny z Tarnowa będą kojarzyć ) 








Noooo to by było na tyle ;) 

Znacie produkty ?

Dziękuje firmie za zaufanie ;) 

Recenzja do miesiąca ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz