środa, lutego 01, 2017

Flutter, krem do rąk, 60 ml

Flutter, krem do rąk, 60 ml





Heeeejj Słoneczka Moje ;* 

Mamy już luty ;) także już nie daleko do wiosny ;) 

W lutym śnieg i mróz stały, 
w lecie będą upały



Dziś Wam przedstawienie krem do rąk który wygrałam w konkursie na blogu - KLIK 
( jak ktoś posta nie czytał ) 



Kremu nigdy wcześniej nie widziałam a tym bardziej nie miałam 

Ale poszukałam trochu na necie o nim i wiem że można go kupić w 
Rossmannie za 1.99 

Krem znajduję się tubce z zakrętką 
jest wydajny koloru białego i ładnie pachnie róża 
Ogólnie jakiś szałowy nie jest ;( Po ok 30 min już nie czuć zapachu ;( nawilża dobrze ale też krótko trwało ;( Także nie jestem z niego za bardzo zadowolona...
Dodatkowo mam mieszane uczucia,,,bo krem jest produkowany w chinach...
Tak jakość...mi się źle kojarzy 

Także produktu ja nie polecam
Daje mu 2 / 5 






Kilka dodatkowych informacji :

SKŁADNIKI

Aqua, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Sorbitol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Carbomer, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Limonene.

PRZYGOTOWANIE I STOSOWANIE

Wmasować w ręce i poczekać aż krem się wchłonie. Pozostawia skórę miękką i gładką w dotyku

OSTRZEŻENIA DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA

Przerwać użycie jeśli wystąpi podrażnienie lub wysypka. Trzymać z dala od dzieci.


ADRES PRODUCENTA / DYSTRYBUTORA

Rossmann SDP Sp. z o.o

A może któraś z Wam go ma lub miała ? 
I mam inne zdanie ? 

Pozdrawiam ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz