czwartek, stycznia 26, 2017

Domowe batony bounty bez pieczenia

Domowe batony bounty bez pieczenia





Hej moje dziewczynki ;*

Jak wiecie do pieczenia to ja talentu nie mam ale od czasu do czasu próbuję coś zrobić domowego ;) I tak było wczoraj ;-) 






Po pracy nosiło mnie na słodkie ...nie chciało mi się iść do sklepu ( wiecie na polu - 6 to się nie ma ochoty ) więc otwarłam lodówkę wyciągnęłam 3 składniki i zrobiłam domowe bounty ;p 







Skład :

* pół szklanki mleczka kokosowego

* 1 szklanka wiórków kokosowych

* 1 tabliczka czekolady  u mnie akurat była mleczna 


Do miski wsypałam wiórki dodałam mleczko koksowe 
( które leżało zamknięte u mnie już z 3 miesiące w domu ) wyrobiłam masę jak zaczęła się " kleić " zrobiłam " batoniki "

Czekoladę rozpuściłam w kąpieli wodnej oblałam batoniki i na ok 3 h do lodówki ...może nie były perfekcyjne ale tak szybko poszły że znów nie mam zdjęcia końcowego ;( 

Przepis robiłam na " ślepo " ;p  Potem jak weszłam na kompa jak poczytałam jakie są możliwości to moje batoniki to wersja dla biednych ;p
 Bo można z miodem na śmietanie itp :)

A Wy robicie takie domowe batoniki ??

 Może macie jakiś sprawdzony przepis ?? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz