piątek, lutego 25, 2022

Recenzja Kosmetyków od FACE & LOOK / Szampon i Odżywka do włosów / Wierzbicki & Schmidt

MARKA : Wierzbicki & Schmidt


Kosmetyki duetu Wierzbicki &Schmidt powstały z pasji i są inspirowane naturą. Dzięki temu pozwalają wydobyć z włosów piękny wygląd. Dzięki wyjątkowym formułom możesz cieszyć się profesjonalną pielęgnacją w domowym zaciszu. Kosmetyki dostały wiele nagród, które potwierdzają ich skuteczność i sympatię użytkowników.




Witajcie Kochani Moi :) 

Kilka dni temu na moim IG oraz TT pokazywałam Wam produkty które mogłam przetestować dzięki uprzejmości FACE & LOOK.


Dzięki uprzejmość portalu mam okazje testować po raz 3 produkty które są dla mnie totalnie nowością. Dlatego cieszę się podwójnie :) 
Dostałam się do testów i miałam okazje testować szampon i odżywkę .
Panów którzy stworzyli tą markę kosmetyków kojarzę z programu telewizyjnego. Jeśli chodzi o kosmetyki to nigdy nic nie miałam z tej firmy więc bardzo się ucieszyłam z produktów. Zacznę od szamponu .

SZAMPON :

Szampon znajduję w ładnej butelce , z ładną etykieta , taka prostą i miłą dla oka . Cieszę się że produkt ma skład naturalny. Szampon lekko się pieni, nie podrażnia skóry głowy, nie uczula oraz nie powoduje łupieżu . Co dla mnie jest bardzo ważne . Niestety zaczynają się problemy podczas zmycia szamponu gdyż włosy mi plącze ! I ciężko go zmyć . I zaczynają się kolejne schody ! Bo jak nie użyje odżywki z tej firmy to włosy to strączki ! Mam wrażenie że włosy są sztywne, ciężko je rozczesać i są takie dziwne . Nie wiem jak to opisać . W każdym razie sam szampon jest na poziomie 3 . Z odżywką dużo lepiej . Także szampon ogólnie na mnie dobrego wrażenia nie zrobił. A szkoda bo wydawał się naprawdę obiecujący ;( Do tego niestety ale szampon jest mało wydajny. Jest taki trochu " wodnisty " 


DODATKOWE INFORMACJE :

Eliksir do mycia włosów Wierzbicki &Schmidt to kosmetyk opracowany na naturalnych składnikach. W skuteczny sposób oczyszcza i pielęgnuje skórę głowy. Dzięki swoim właściwościom gwarantuje doskonałe nawilżenie włosów oraz ich ochronę. W składzie znajdziesz ekstrakt z pomidora, który ma silne właściwości antyrodnikowe oraz zapobiega procesom starzenia. Kosmetyk chroni również przed matowieniem i blaknięciem włosów farbowanych. Ale to nie wszystko! Dodatkowo chroni je przed negatywnym wpływem promieni słonecznych. Obecność soku z aloesu widocznie zmiękcza i chroni przed przesuszaniem. Natomiast proteiny groszu odbudowują i wzmacniają włosy. W rezultacie są one doskonale oczyszczone i stają się elastyczne, lśniące i miękkie.

Sposób użycia:

Niewielką ilość kosmetyku nałóż na wilgotne włosy i masuj do momentu spienienia. Następnie dokładnie spłucz wodą.

Właściwości eliksiru Wierzbick & Schmidt

  • skład jest wolny od SLS-u i SLES-u
  • nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego
  • ma działanie oczyszczające i pielęgnacyjne
  • zawiera ekstrakt z pomidora, który ma silne właściwości antyrodnikowe oraz chroni przed procesami starzenia się
  • sok z aloesu zmiękcza i niweluje przesuszenie włosów
  • proteiny groszku mają działanie wzmacniające i odbudowujące

ODŻYWKA : 

Jeśli chodzi o odżywkę do włosów to jestem bardzo miło zaskoczona. Po pierwsze SKŁAD ! Który jest bardzo dobry i naturalny , po drugie to ZAPACH ! ooo boże jak to cudownie pachnie ! Po trzecie maseczka jest mega wydajna i naprawdę jej wiele nie trzeba żeby nadać włosom blasku i odświeżenia ! Fajne jest to że maskę / odżywkę można testować na dwa sposoby ze spłukiwaniem i bez . Także każdy może sobie dopasować odżywkę pod siebie i swój czas. Sprawdziłam tą i tą opcje i obie są super ! Włosy ogólnie po odżywkę są pachnące , ładnie się układają , dobrze rozczesują . Włosy są miękkie w dotyku , ładnie wyglądają , długo pachną ! Dla mnie dobra maska w dobrej cenie . Jest wydajna myślę że spokojnie na okres 2 miesięcy spokojnie starczy . Myślę że będę do niej często wracać bo się z nią polubiłam i to bardzo ! 

DODATKOWE INFORMACJE :

Odżywka do włosów Wierzbnicki & Schmidt to nowoczesna formuła, która łączy w sobie wyciągi z 12 ziół: rozmarynu, rumianku, arniki, jasnoty, szałwii, sosny, rukwi, łopianu, cytryny, bluszczu, nagietka i nasturcji. Takie połączenie zapewnia miękkość i cudowną gładkość włosów oraz intensywną ochronę koloru. Dodatkowo zabezpieczają przed matowieniem, więc kolor pozostaje żywy. Co więcej, wyciąg z ziół ma działanie ochronne, które zapobiega wypadaniu włosów. Dodatkowo delikatnie tonizuje skórę głowy oraz chroni przed łojotokiem. Natomiast hydrolizat keratyny wnika w głąb włosów i dodaje im sprężystości i wytrzymałości. 

Sposób użycia: 


Bez spłukiwania

Opcja dla włosów cienkich i delikatnych. Nałóż niewielką ilość kosmetyku na wilgotne włosy. Rozprowadź na całej długości i przeczesz grzebieniem a następnie wysusz. 

Ze spłukiwaniem

Opcja dla włosów potrzebujących odbudowy. Nałóż niewielką ilość  kosmetyku na całej długości pasm. Odczekaj 5-10 minut, następnie spłucz dokładnie wodą. 

Właściwości esencji Wierzbnicki & Schmidt:

  • wyciąg z 12 ziół: rozmaryn, rumianek, arnika, jasnota, szałwia, sosna, rukiew, łopian, cytryna, bluszcz, nagietek
  • zwiększa gładkość, zmiękcza włosy oraz zapewnia ochronę koloru
  • chroni przed matowieniem 
  • dodaje wytrzymałości i miękkości 
  • delikatnie tonizuje 
  • chroni przed łojotokiem 


Także tak się reprezentują te produkty .

Szampon jak już mówiłam 3 / 5 a odżywka jak dla mnie 5 / 5 . 

A Wy znacie te produkty , lub inne tej firmy ? 

Używacie ?

Dziękuje FACE & LOOK za możliwość testowania ciekawych produktów .


======

Post sponsorowany 

Reklama 

1 komentarz:

  1. Tak to jest z tymi wynalzakami, nie do każdego rodzaju włosów się nadają.
    O ile z odżywkami nie mam problemu, to dużo szamponów sprawia że mam uczucie oklapniętych, nieumytych włosów. Już po ich spłukaniu sa dziwne, jakby oblepione i mam problem z ich suszeniem,

    OdpowiedzUsuń