wtorek, stycznia 24, 2017

Hypoalergiczny rozświetlacz do twarzy i ciała firmy Bell

Hypoalergiczny rozświetlasz do twarzy i ciała firmy Bell jest dedykowany dla kobiet, które chcą zapewnić swojej skórze świeży i wypoczęty wygląd. 



Formuła zawierająca pigmenty perłowe daje efekt subtelnego, naturalnego rozświetlenia cery. 





Hej Słoneczka ;* 

Dziś też szybki post bo brak czasu normalnie na wszystko ;( 





Dziś Wam pokaże puder który testuję dzięki uprzejmości firmy Bell 
Jest to puder a dokładnie rozświetla hipoalergiczny do ciała i twarzy
Ja do twarzy go nie używałam gdyż nie lubie się świeci ale używałam go do ramion i biustu podczas sylwestra ;)




Fajnie lekko się rozprowadza ( szkoda tylko że nie ma gąbeczki w zestawie ) na szczęście mam do wyboru do koloru pędzelki ..



Puder nałożyłam tak jak już pisałam wyżej na ramiona i na biust ...ładnie się trzymał na skórze lekko się mienił do światła




Moja skóra była taka jakby ożywiona błyszcząca 
Tylko to że ładnie się trzymał na skórze nie znaczy że długo po ok 2/3 godzin zauważyłam braki brokatu i trzeba powtórzyć " zabiegł " co może być minusem podczas zabawy / koncertu 



Taki puder jak dla mnie nadaję się na lato na jakąś imprezę 
Na buzie go nie nakładam gdyż nie wyobrażam się świecić jak choinka ;p 

Można go kupić od 10 zł do 20 zł w zależności od sklepu / promocji 

Ogólnie dam mu 4 / 5 ...w sumie nie znam się na pudrach bo ich prawie nie używam ale może ktoś coś wyciągnie z tego mojego pisania i się zastanowi na produktem :)
Plus duży dla niego że nie uczula ! :) 



Dzięki że jesteście ze mną i czytanie moje małe " wypociny " 


Uwielbiam Was ;* 

SKŁADNIKI




Talc, Mica, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Isocetyl Stearoyl Stearate, Kaolin, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Tocopherol, Ascrobyl Palmitate, Ascrobic Acid, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, PEG-8, Citric Acid, Phenoxyethanol, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide).



A wy znacie takie pudry które świecą ? 

Dziękuje za możliwość testowania :)

Wam miłego wieczorku ja lecę lulu bo rano trzeba wstać ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz