sobota, stycznia 28, 2017

Przekaż 1 procent podatku na zwierzęta | OTOZ Animals

Przekaż 1 procent podatku na zwierzęta | OTOZ Animals





Hej słonka moje kochane ;*

Za parę dni zacznie się okres PIT-ów ;) 
Jak wiecie od paru lat jest popularne przekazywanie 1 % na dowolny cel ;) 
Ja odkąd pamiętam przekazuję 1 % na | OTOZ Animals

Nie stać mnie żeby jakoś inaczej pomagać zwierzętom dlatego też codziennie klikam w puste miski itp ;) 

Oprócz tego przekazuję 1 % plus 2 razy organizowałam spotkanie blogerek gdzie była zbiórka karmy dla Tarnowskiego schroniska plus zbiórka pieniędzy która też została zamieniona na karmę ;)

Zachęcam do przekazania 1 % na dowolny cel ;) 

Tym bardziej gdzie OTOZ Animals wysłało mi na święta kartkę i podziękowania





Miłe z ich strony ;)
 Takie fajnie uczucie że 1 % może komuś pomóc ;)




A Wy komu pomagacie ? Przekazujecie 1 % ?? :)

Zachęcam też do klikania :




POMAGAJMY !!! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz