piątek, stycznia 06, 2017

Żel do Kąpieli Drzewko Herbaciane Seria Eco - Promotion 500 ml

Żel do Kąpieli Drzewko Herbaciane Seria Eco - Promotion 500 ml  








Hej Słoneczka :*

 Dziś znów Wam coś pokaże co mnie relaxuje ;)

A mianowicie jak wiecie uwielbiam kąpiele z różnymi dodatkami ;)
Następnym dodatkiem jaki skradł moje serce jest żel z drzewa herbacianego 




Żel jest bardzo gęsty i wydajny jednocześnie 

Zapach ma specyficzny taki drzewny ? Ciężko go określić ;p Taki bym powiedziała że słodki ? ale jednocześnie z pazurem :) 



Na pewno plus jest za to że żel bardzo dobrze się pieni i daje uczucie relaxu moja skóra jest po kąpieli delikatna pachnąca zrelaksowane.



Zauważyłam też że odkąd piorę kąpiel z tym żelem nie mam problemu z trądzikiem i zauważyłam że szybciej moje ciało się regeneruję po ciężkim dniu w pracy ;)




Polecam 5 /5 ;)

Kilka słów dodatkowych 

 DRZEWKO HERBACIANE – Przyspiesza procesy regeneracji i zapobiega zakażeniom; normalizuje pracę gruczołów łojowych, zwalcza trądzik. Łagodzi oparzenia słoneczne. 

ZASTOSOWANIE: żel przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji ciała jako dodatek do kąpieli w wannie lub według uznania pod prysznic. Wspaniale się pieni. Pozostawia na skórze bardzo przyjemny, charakterystyczny dla danego zioła zapach. Po kąpieli w wannie nie pozostawia osadu. Do kąpieli zalecane stosowanie w rozcieńczeniu ok. 40 ml na 1 wannę wody lub wg uznania. Kąpiel w wannie powinna trwać co najmniej 15 minut.

Cena takiego cuda żelu ok 18 zł - Tu można zakupić - KLIK 

Dziękuje firmie za zaufanie  - https://sklep.jadwiga.eu/ 

A Was moje Kochane zapraszam na stronę producenta :) 

Może ktoś coś znajdzie dla siebie ;) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz