środa, stycznia 11, 2017

Duafe - MASŁO SHEA - Recenzja

Duafe - MASŁO SHEA 


 KOSMETYKÓW

Organiczne Masło Shea – Rozstępy, Solarium, Opalanie, Nawilżanie, Zmarszczki, Podrażnienia, Atopowe zapalenie skóry







Hej jakiś czas temu dostałam od firmy Duafe dwa masła Shea oba są takie same a że kończę jedno już to postanowiłam Wam napisać to i owo ;) 




Masła są naturalne znajdują się w małych słoiczkach po otwarciu mamy widok białego masła dosłownie ...Masło jest zbite ( przypomina olej kokosowy ) po wydłubaniu go na dłoni się roztapia
Dobrze się nakłada i rozsmarowuję ale zostawia straszną warstwę takiego tłustego nie przyjemnego " tłuszczu ? "




Na szczęście po ok 30 min wszystko się wchłania  
Zapach ? jest ok taki lekko przypomina mi masło z śmietaną z dodatkami orzechów ?
 No taki zapach lodów ;) no nie umiem Wam go określić ;p




Masło używałam po goleniu nóg...Zawszę miałam problem z krostkami czy wysypką ale po miesiącu używania masła przestałam mieć problemy. 
Moja skóra była nawilżona i to bardzo dobrze nawilżona  lekko się " napieła " została taka ożywiona ;) 

Cieszę się że po raz kolejny miałam okazję mieć masło Shea i że po raz kolejny mam pozytywną opinię ;)

Gdyby nie to czekanie jak się wchłonie masło to było by 5 /5 ..a tak to daje 4 + / 5 ..

Na pewno zakupię masło Shea jeszcze nie raz ;)




Kilka słów dodatkowych o maśle :

Masło Shea 180 ml (pojemnik szklany)

Organiczne Masło Shea, wybrane i przywiezione osobiście z wioski z północnej Ghany. W 100% czyste, bez żadnych dotatków, jasno-beżowe w barwie, o delikatnym zapachu orzchowo-kwiatowym. Metoda wytwarzania, pielęgnowana w tej konkretnej wiosce, pozwala na uzyskanie masła o miękkiej konsystencji, dzięki czemu jest o wiele przyjemniejsze w użyciu i częściej wybierane przez lokalne kobiety. Masło w pojemniku szklanym. Cena z wysyłką 41 zł. Cena bez wysyłki od 30 zł (przy większych zamówieniach zniżka). Na ten produkt można otrzymaćrabat poprzez kupon zniżkowy.

Podstawowe zastosowanie Masła Shea:

1. Leczenie skóry suchej, pryszczy, wyprysków i oparzeń,
2. Obrzęk i zapalenie stawów,
3. Poprawia rozluźnienie mięśni i zmniejsza sztywność ścięgien
4. Dzięki wysokiej zawartości witamin E i F rewelacyjnie nadaje się przed i po opalaniu.
5. Rozjaśnia plamy na skórze, przebarwienia, zmniejsza i likwiduje rozstępy,
zmarszczki i wypryski,
6. Jest świetnym środkiem nawilżającym do masażu, leczenia odparzeń u noworodków i bogatą odżywką do włosów.



A Wy używacie takie masła ?? 

Jak u Was się sprawdzają ?? 

Pozdrawiam :*:* 






Dziękuje firmie za zaufanie

Opinia jest wyłącznie moim zdaniem 

Tak sprzedawane jest masło shea na targowicy.

Najczęściej przechowywane jest w tykwach, a kupić
je można na kawałki – odcinane zupełnie „na oko”.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz