poniedziałek, stycznia 02, 2017

Pielęgnacja Włosów z Bingo Spa =) Jedwab do mycia włosów ze śluzem ślimaka / Maska do włosów z proteinami kaszmiru i kolagenem

Pielęgnacja Włosów z Bingo Spa =) 









Hej Laseczki ;*

 Jak wiecie ostatnio zaczęłam kurację drożdżową i testuję to i owo :) 

Dziś Wam pokaże szampon i maskę do włosów jakie mogłam sobie wybrać do testowania dzięki współpracy z firmą 


Wybrałam sobie kilka produktów które skradło moje serce :)

Jedwab do mycia włosów ze śluzem ślimaka BingoSpa




A więc może zacznę od balsamu ( szamponu ) do włosów ze śluzem ślimaka 
Ogólnie śluz ślimaka jest ostatnio bardzo popularny , sama miałam kilka próbek kremów z tym dodatkiem i byłam zadowolona ;)



Balsam do włosów używamy jak zwykły szampon ..




Ten balsam jest różowy delikatny w dotyku jak jedwab ;) 
Lekko przyjemnie się pieni dobrze się spłukuję i delikatnie pachnie jak ?
 Ciężko stwierdzić ..
Jak szampon ...Taki zwyczajny

Jeśli chodzi o moje włosy to po używaniu balsamu są w lepszej kondycji (lekko mocniejsze i mniej wypadają ) Oprócz tego włosy mam wrażenie że są dobrze umyte takie czyste ...




Można go kupić za 5,99 jest na promocji 

Polecam - KLIK 

Kilka słów dodatkowych :

Jedwab posiada właściwości regeneracji struktury i komórek włosów dzięki aminokwasom i peptydom, będących jego materiałem budulcowym.

Aminokwasy i peptydy o mniejszej masie cząsteczkowej wchodzące w skład proteiny jedwabiu, wnikają do uszkodzonych jak i nieuszkodzonych włosów lub do wnętrza naskórka skóry głowy, zwiększając i utrwalając efekt głębokiego nawilżenia.
Polipeptydy o długim łańcuchu i wysokiej masie cząsteczkowej posiadają silne właściwości błonotwórcze, dzięki czemu tworzą błonę ochronną na powierzchni włosów, zwiększając zatrzymanie wilgoci i powodują wrażenie przyjemnego dotyku,  poprawiając czesalność włosów. Obecna na powierzchni włosa warstewka  „uszczelnia” powierzchnię włosa i nie dopuszcza do wnętrza obecnych w powietrzu szkodliwych i toksycznych substancji chemicznych stanowiących składniki zanieczyszczeń.

Cudownie regenerujące właściwości jedwabiu wspomaga śluz ze ślimaka, który zawiera białka, polisacharydy,
kwas hialuronowy, sole mineralne, antyoksydanty a także stymuluje produkcję kolagenu i elastyny


Maska do włosów z proteinami kaszmiru i kolagenem 

Po myciu włosów używałam maski do włosów z proteinami kaszmiru i kolagenu która można kupić za 12,90 - KLIK 




Maske nakładałam po każdym myciu na 20 min 
Maska bardzo dobrze się rozprowadza na włosach i dobrze spłukuje
Moje włosy po masce były gładkie dobrze się rozczesywały 
Są odżywione nawilżone oraz mocniejsze




Polecam 

Kilka słów dodatkowych :



Proteiny kaszmiru to doskonały materiał budulcowy struktury włosa, a dzięki swej niskiej masie cząsteczkowej oraz charakterowi podobnemu do soli, są zdolne przenikać również do zewnętrznych warstw naskórka, scalając je i poprawiając poziom nawilżenia.

Proteiny wykazują szeroki zakres mas cząsteczkowych począwszy od wolnych aminokwasów do polipeptydów o dłuższym łańcuchu. Dzięki czemu łączą w sobie własności zwilżające i błonotwórcze. Proteiny kaszmiru, zwiększają zatrzymywanie wilgoci na powierzchni włosów i w ten sposób poprawia ich podatność na układanie, zapobiega elektryzowaniu i nadaje im elastyczność, zdrowy wygląd i miękkość oraz jedwabisty połysk.

Dzięki silnym właściwościom błonotwórczym rozpuszczalnego kolagenu BingoSpa o trójspiralnej strukturze heliksowej, charakteryzującego się wysoką masą cząsteczkową, tworzy się na powierzchni włosów cieniutki film, który chroni je przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia oraz zwiększa ich nawilżenie oraz elastyczność, sprężystość i podatność na stylizację.
Powierzchnia zdrowego włosa powinna być maksymalnie gładka, bez spękań (zdj. obok). Taki wygląd mają włosy właściwie nawilżone dzięki kolagenowi BingoSpa.



Polecam oby dwa produkty najlepiej w zestawie :) 

A Wy znacie takie kosmetyki ?? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz