czwartek, kwietnia 11, 2019

Bee.pl - sklep z ekologicznymi kosmetykami i zdrową żywnością







Zdrowa żywność to najlepsza inwestycja dla ciała i umysłu. U nas możesz zaopatrzyć się w szeroką gamę produktów spożywczych ekologicznych, zdrowych, pełnych witamin i minerałów, wolnych od konserwantów i wzmacniaczy smaku. 

Oferujemy produkty dla osób o szczególnych wymaganiach żywieniowych będących na diecie bezglutenowej, dla cukrzyków i dla alergików.





Co u nas kupisz?
Wśród dużej oferty zdrowej żywności w Bee.pl znajdziesz m.in.:
  • Herbaty i kawy: czarne, zielone, czerwone, białe, ziołowe, yerba mate. Przepyszne ziołowe mieszanki takich marek jak: Yogi Tea, Pukka, Hari i Shoti Maa.
  • Mąki, makarony, kasze, ryż: ekologiczne, zdrowe, pełnoziarniste.
  • Orzechy i bakalie: przepyszne smakołyki, które można jeść jako przekąskę lub jako składnik innych dań, owsianek, ciast, ciasteczek.
  • Produkty śniadaniowe: płatki, suszone owoce i warzywa, pieczywo, pasty kanapkowe.
  • Oliwy i oleje: szeroki wybór olei tłoczonych na zimno i olei do smażenia, m.in. bestsellerowy olej kokosowy i lniany, jak również oliwy z oliwek, olej z nasion konopi, olej z wiesiołka, olej z czarnuszki, sezamowy, słonecznikowy i wiele innych.
  • Przetwory: owocowe i warzywne, według tradycyjnych receptur.
  • Miód i produkty z miodu: a wśród nich miody z dalekiej Nowej Zelandii (miody Manuka) oraz miody z naszych polskich pasiek.
  • Karma dla zwierząt: w pełni naturalne karmy dla zwierząt sporządzone z ekologicznych składników
  • Zdrowe zamienniki cukru: wśród nich popularny cukier brzozowy (ksylitol), stewia jako najsłodsza roślina na świecie, cukier brązowy, czy też trzcinowy.
  • Sól z różnych stron świata: przykładem niech będzie niezwykle bogata w minerały sól himalajska, czarna będąca podstawowym składnikiem dań kuchni indyjskiej, czy też ceniona w kuchniach całego świata sól morska.
Bogatym uzupełnieniem działu ze zdrową żywnością są suplementy diety, a wśród nich witaminy, minerały oraz coraz popularniejsza w Polsce tzw. superżywność, czyli produkty niezwykle zdrowe, zawierające mnóstwo cennych składników odżywczych (np. młody jęczmień, nasiona chia, aloes, kokos, jagody goji, jagody acai). 



Hej Moje Słoneczka Kochane  !

Dziś przychodzę do Was z nową współpraca którą udało mi się nawiązać ze sklepem 







który ma mega mega duży i fajny wybór zdrowej żywości oraz kosmetyków :)

Dzięki uprzejmości Pani ze sklepu mogłam sobie wybrać rzeczy które mnie interesują z dość dużej listy.

Wybrałam sobie :


VERA FARM Woda kokosowa 100% 490 ml 



VERA FARM Herbata Zielona 100% Parzona 500 ml



ORGANIC SHOP Peeling do ciała soczysta papaja 250 ml



SYMBIO Hummus z pomidorami 115 g Bio oraz SYMBIO Hummus z kolendrą 115 g Bio



TARGROCH Sól himalajska różowa drobna 






TARGROCH Pasta orzechowa 500 g


TARGROCH Daktyle suszone bez pestek 1 kg


INTENSON Fit & Detox Elixir 60 g


TARGROCH Nasiona chia - szałwia hiszpańska 1 kg


Jak widać paczka mega ! Fajne produkty :) Także ja biorę się za testowanie :)
 A Was Moje Kochane zachęcam  do zajrzenia na stronę sklepu ;) Warto ;) 

Dodatkowo od firmy dostałam cudowny zestaw do ust ! 


   Zestaw z balsamem do ust, Miód i pszczółka



Oraz próbki w tym saszetkę bardzo ciekawej herbaty :) 

Znacie produkty ? 

Korzystacie ze sklepów internetowych ? Jak nie to może pora to zmienić ?

Dziękuje Firmie za ZAUFANIE ja biorę się za testowanie :) 

SKLEP BEE.PL  <--- KLIKAMY ! 



P.S - Herbatkę wypiłam od razu ! Zaparzyłam ją i wypiłam z mega wielkim smakiem.Ciekawa kompozycja zapachowa oraz smakowa.Wyczuwalny cynamon oraz imbir.Herbatka idealna na zimowe wieczory ;) Fajna,rozgrzewająca oraz bardzo smaczna ! Wiem że dzięki tej saszetce którą miałam okazję spróbować zakupie herbatę ! 








Pukka Original Chai Herbata Korzenna


Pukka Original Chai – to egzotyczna mieszanka, która dawniej była dostępna wyłącznie dla członków rodziny królewskiej Indii. Nasz chai to eksplozja smaków: rozgrzewającego imbiru, cynamonu i kardamonu, połączonych z głębią czarnej herbaty i słodyczą lukrecji


JESZCZE RAZ DZIĘKUJE ! 




    1 komentarz: