poniedziałek, stycznia 30, 2017

Eka Belvital 45 szt - Stragan Zdrowia

Eka Belvital 45 szt - Stragan Zdrowia  




Hej Mojeee Słoneczka ;* 

Dziś Wam pokaże tabletki które wybrałam sobie w ramach współpracy z firmą 




Wybrałam tabletki na wzmocnienie włosów / pazurków oraz skóry
Tabletki są standardowej wielkości ziołowe nie ma problemu żeby je połknąć 
Codziennie jadłam 2 tabletki po posiłku popijając wodą 



I tak minęło sobie 3 tygodnie i czas na recenzję 
Zauważyłam że moje paznokcie stały się bardziej mocne mniej się rozdwajają 
Są lśniące takie zadbane żywe zdrowe 
Jeśli chodzi o skórę to trzeba pamiętać że do tabletek piłam równocześnie sok z żyworódki o której pisałam wczoraj i na mojej twarzy znikły wypryski czy okresowy trądzik 



Jeśli chodzi o włosy ..to tu jest mi ciężko cokolwiek napisać po pamiętajcie że pije drożdże oraz pokrzywę( ale nie codziennie - kiepsko idzie kuracja ale o tym w marcu ;p  ) więc ogólnie widzę poprawę włosów mniej wychodzą 
Są bardziej lśniące końcówki też są bardziej zadbane takie żywe ;)



CO wam mogę więcej napisać ??
Tabletki kosztują ok 15 zł - Tu można kupić KLIK 
Warto zakupić i przetestować na sobie ;)




Dodatkowo kilka informacji 


EkaBelvital 45szt.

EkaBelvital to suplement diety, którego składniki wspomagają:
  • włosy (biotyna, cynk, skrzyp polny);
  • skórę (biotyna, cynk, witamina A,C,B2);
  • paznokcie (cynk).  
Preparat wzmacnia włosy i hamuje ich wypadanie, a także chroni je przed łupieżem. Odgrywa również ważną rolę w regeneracji i wzmacnianiu paznokci, a także wpływa korzystnie na stan skóry.


Składniki:


Substancja wypełniająca: celuloza mikrokrystaliczna, laktoza, ekstrakt ze skrzypu polnego (Equisetum arvense L.), witamina C (kwas L-askorbinowy), ekstrakt z pokrzywy (Urtica dioica L.), glukonian cynku, substancja przeciwzbrylająca: sole magnezowe kwasów tłuszczowych, substancja wypełniająca: sól sodowa karboksymetylocelulozy, substancja przeciwzbrylająca: dwutlenek krzemu, kwas pantotenowy (D-pantotenian wapnia), witamina B2 (ryboflawina), witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny), witaminy B1 (monoazotan tiaminy), witamina A (octan retinylu), biotyna (D-biotyna).

Sposób użycia:


Dorośli: 1 do 2 kapsułki dziennie podczas posiłku, popić szklanką wody.
Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia. Korzystne działanie uzyskuje się po spożyciu 2 kapsułek dziennie.

Preparat nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety. Zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia mają istotne znaczenie.
Preparat należy po otwarciu przechowywać w zamkniętym opakowaniu, w temperaturze między 15°C a 25°C, w suchym miejscu, w sposób niedostępny dla małych dzieci. Chronić przed światłem i wilgocią.

Przeciwwskazania:


Nadwrażliwość na którykolwiek ze składników produktu.
Kobiety w ciąży oraz w okresie karmienia przed zastosowaniem suplementu diety powinny skonsultować się z lekarzem.

Zawartość składników aktywnych:


Składniki:1 tabletka% RWS*2 tabletki% RWS*
Ekstrakt skrzypu polnego (Equisetum arvense L.)50 mg-100 mg-
Witamina C (kwas L-askorbinowy)40 mg50 %80 mg100 %
Ekstrakt z pokrzywy (Urtica dioica L.)20 mg-40 mg-
Cynk5 mg50 %10 mg100 %
Kwas pantotenowy3 mg-6 mg-
Witamina B2 (ryboflawina)0,7 mg50 %1,4 mg100 %
Witamina B60,7 mg50 %1,4 mg100 %
Witamina B1 (tiamina)0,55 mg50 %1,1 mg100 %
Witamina A400 µg **50 %800 µg **100 %
Biotyna25 µg50 %50 µg100 %
* % RWS - % realizacji referencyjnej wartości spożycia.
** ekwiwalentu retinolu.

Kraj producenta:

Polska


A może znacie i używacie takie albo inne produkty na zdrową cerę pazurki itp ??



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz