niedziela, stycznia 08, 2017

Laboratorium Pilomax - SZAMPON PURE WAX - MASKA MORINGA WAX

Laboratorium Pilomax



SZAMPON PURE WAX 


MASKA MORINGA WAX





Hej Słonka :* 

Dziś Wam pokaże zestaw który stosowałam w Listopadzie / Grudniu
( szampon dalej stosuję ) a mianowicie mowa o szamponie i odżywce do włosów firmy 

Laboratorium Pilomax




Zacznę od maski - tak nie typowo bo maskę / odzywkę nakładałam na suche włosy ok 30 min przed myciem głowy a czemu tak ? a no bo mi tak doradziła znajoma fryzjerka;-) 



ale oczywiście po myciu włosów szamponem też używałam maski ;)
Co do tej maski ? to dobrze się sprawdziła jeśli chodzi o mój kolor włosów ( na chwilę obecną czerwony z odrostami ;p ) 
Zauważyłam również że moje włosy są mniej rozdwojone bardziej nawilżone i takie zdrowsze :) 




Maska jest gęsta bardzo wydajna ładnie pachnie tak świeżo dobrze się spłukuję 
Moje włosy po masce dobrze się rozczesują :)

5/5 :)

Kilka słów o masce :
 
MASKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH NA KOLORY RUDE. Przeznaczona do regeneracji włosów poddawanych koloryzacji. Chroni kolor włosów farbowanych na odcienie: miedziane, czerwone i kasztanowe. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości, rozdwajaniu i wypadaniu włosów.


PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.
NIE ZAWIERA PARABENÓWMITSLS.
BEZPIECZNY DLA SKÓRY GŁOWY.




A teraz szampon ;

SZAMPON PURE WAX

Szampon używałam wraz z moją kuracją tzn używam go dalej ;) ale już mam końcówkę i zastanawiam się czy nie kupić następnego opakowania :)

Jeśli chodzi o szampon to też jest koloru białego i też jest gęsty i wydajny 
Pachnie zwyczajnie ..Jak szampon...
Ciężko mi określić zapach..Ale mniejsza z zapachem ważne jest to że rewelacyjnie oczyszcza włosy..A ja że mam kurację drożdżową to na zmianę mam na włosach olej / maskę / odżywkę itp...wiec wiadomo potrzebuje szamponu który sprawi że włosy będą czyste i że dobrze się domyją 

I ten szampon własnie taki jest 

Plus za to że nie szczypie  w oczy dobrze się pieni i ok pachnie 
I ma moim zdanie super skład :) 
Tzn bez chemii jak dla mnie jest super ;) 





Szampon polecam daje mu 5 i to mocne 5 na 5 ! :)


Kilka słów o szamponie :

DZIAŁANIE: Szampon głęboko oczyszczający PURE WAX do włosów zniszczonych, do stosowania przed maskami WAX. Skutecznie myje włosy i skórę głowy, nawet z nierozpuszczalnych w wodzie silikonów i substancji pozostających po środkach stylizacyjnych. Przygotowuje włosy i skórę głowy na regenerujące działanie masek WAX.


PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.
NIE ZAWIERA PARABENÓWSILIKONÓWSLS.
BEZPIECZNY DLA WRAŻLIWEJ SKÓRY GŁOWY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz