czwartek, stycznia 12, 2017

Baton Warszawski - Recenzja ;)

Baton Warszawski - Recenzja ;) 








Hej Słonka :*

 Jakiś czas temu dostałam 6 batonów z naturalnym składem :)

Ja szczerze mówiąc jestem głodomorem słodkich i raczej chemicznych rzeczy ;p 

Więc batony poszły w łapki mojego ukochanego on uwielbiam testować takie smakołyki ;)

Zanim zdążyłam porobić fotki to mój mąż w pracy zjadł 4 batony i mogłam zrobić tylko dwóm zdjęcia ;( 

Tak tak nawet fotek za wiele dla Was nie mam ;(


Na pewno miałam do testowania takie smaki ( smaki się powtarzały ) 

a) Ziarno kakaowca i BIO pomarańcza (wegański) 
Skład: BIO mąka jaglana, suszone daktyle, BIO słonecznik, BIO siemię lniane, BIO sezam, BIO olej kokosowy, ksylitol, zmielone ziarno kakaowca, BIO skórka pomarańczy, sól himalajska, woda źródlana.
b) truskawka z wanilią (wegański)
Skład: bezglutenowe płatki owsiane, bezglutenowa mąka owsiana, BIO olej kokosowy, daktyle, truskawka, ksylitol, BIO siemię lniane, naturalny ekstrakt z wanilii bourbon, sól himalajska, woda źródlana.

c) porzeczka i kokos (wegański) - bestseller!
Skład: BIO wiórki kokosowe, BIO mąka jaglana, BIO słonecznik, daktyl suszony, BIO olej kokosowy, ksylitol, BIO siemię lniane , suszona czarna porzeczka, sól himalajska, woda źródlana.

No jak widać ekologiczne są składy
Jeśli chodzi o smak to nie dla mnie spróbowałam jednego z kakaowca...i jak dla mnie smak mało słodki takie bez charakteru..ale ja tylko próbowałam to się nie będę wypowiadać .
Jeśli chodzi o mojego męża wszystkie batony mu smakowały najbardziej porzeczka i kokos 


Batony są pożywne miękkie dobrze się je jada ...I są syte ;)
Mąż poleca ..także szybka recenzją 
Dobre zdrowe i eko / bio ;)
Mąż poleca :)

Zafunduj sobie słodką, a zdrową przyjemność na każdy dzień. Bo warto o siebie zadbać. Dostarcz sobie potrzebne mikro i makro elementy pochodzące w 100% z naturalnych składników. Słodkości nie muszą być niezdrowe.
Baton Warszawski nie zawiera glutenu, arachidów, laktozy ani sacharozy, w trosce o osoby, które z konieczności albo z wyboru wykluczyły je ze swojej diety. Większość batonów reklamujących się jako zdrowe, te składniki zawiera. Ilość wszystkich cukrów prostych jest od 250% do 500% mniejsza niż u konkurencji, a ilość błonnika jest od 40% do 400% wyższa. Indeks glikemiczny obniżyliśmy do ok 30-35 IG.Baton Warszawski, to słodycz bez poczucia winy.

Można je kupić tu :

Dziękuje firmę za zaufanie 
Opinia jest tylko wyłącznie moja / męża 

A Wy lubicie takie batoniki ?
Jak Wam smakują ?? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz