czwartek, stycznia 05, 2017

Miravena Cosmetics – Michałowice KOSMETYKI JAKICH NIE BYŁO

   Miravena Cosmetics – Michałowice

KOSMETYKI JAKICH NIE BYŁO

Miravena Cosmetics, z siedzibą w miejscowości Michałowice, to uznany producent wysokiej jakości kosmetyków. Na sukces firmy składa się wieloletnie doświadczenie w kosmetologii oraz w tworzeniu wysokiej jakości produktów kosmetycznych do pielęgnacji skóry - które spełniają potrzeby najbardziej wymagających klientów - ponieważ przyczyniają się do skutecznego łagodzenia defektów skórnych, takich jak między innymi: nadmierna suchość, łuszczenie, zaczerwienienie, świąd, nierówna pigmentacja, łojotok, jak i podnoszą atrakcyjność naszego ciała - ponieważ redukują zmarszczki, cienie i worki pod oczami, blizny, pomarańczową skórkę czy rozstępy.


Hej Kochane Moje :*


Ostatnio pisałam o włosach o olejkach o umilaczach kąpieli itp ;) A dziś przychodzę do Was z płynem do higieny intymnej ;)
Miałam już okazję testować płyn tej marki dlatego ciesze się że znów zawitał to mojej łazienki ;)

Od firmy Miravena Cosmetics
dostałam 3 różne płyny do higieny i multum próbek które się rozeszły w 2 dni ;) 
Ja przetestowalam płyn : 

Revitol Plus med Preparat żelowy hipoalergiczny do higieny intymnej Granat Pomarańcza



Opis: Przyjazny dla ekosystemu śluzówki i skóry oczyszczający preparat myjący o działaniu pielęgnacyjnym. Skuteczne nawilża, łagodzi i stymuluje regenerację. Skomponowany jest ze składników aktywnych stanowiących naturalną i właściwą ochronę przed różnego rodzaju kłopotliwymi zmianami powstającymi w okresie menopauzalnym. Tak skuteczne aktywatory zawierają owoce granatu i pomarańczy - bogate w witaminę C i E, niacynę, kwas pantotenowy, kwas Omega-5, cynk oraz selen. Ich działanie wspomagają specjalnie dobrane składniki o synergicznym działaniu antybakteryjnym, regenerującym, wygładzającym, powlekającym i tonującym odczuwalny dyskomfort na skórze oraz w obrębie stref intymnych w okresie spadku stężenia estrogenów w organizmie kobiet. Obecne pośród nich pro- i prebiotyki oraz kwas mlekowy zapewniają w tych miejscach równowagę mikrobiologiczną oraz dobroczynnie wpływają na utrzymanie kwasowego, fizjologicznego odczynu pH. 




Skład: wyciągi z ekologicznych granatów i pomarańczy, d-pantenol, Lactitol, Xylitol, gliceryna, Gluco-Oligosacharydy, Inulina, probiotyk z zakresu bakterii mlekowych, kwas mlekowy, baza myjąca przyjazna skórze i śluzówce, skomponowana ze składników naturalnego pochodzenia, w tym naturalna betaina, bez SLS, SLES i PEG.



Przeznaczenie: Przeznaczony dla kobiet dojrzałych w wieku menopauzalnym, do zadbania o właściwy poziom nawilżenia i dobrą kondycję miejsc intymnych. 

Pojemność: 250 ml

​Cena: 34,90 zł -> 24,80zł na www.topkosmetyki.pl

Gdyż inny płyn tej firmy testowałam tu --- > KLIK < ---- 
A moje dwa pozostałe płyny rozdałam :)
Opinie są dobre
Ale przejdźmy do tego który ja testowałam :)
Płyn dla kobiet dojrzałych...Hmm brzmi dziwnie ? Myślę że nie za 3 lata będę mieć 30 lat więc już nie jestem nastolatką :) Moje ciało się zmienia a za tym zmieniają się potrzeby ;)
Płyn pięknie pachnie jest bardzo wydajny nadaję skórze pielęgnacje na długie godziny oraz daję uczucie świeżości 
Dobrze regenerują nasza błonę nie wysusza wręcz przeciwnie dobrze nawilża 
Jestem bardzo zadowolona :)
Płyn jest wydajny gęsty i pięknie pachnie :D 
Polecam :)

A Wy używacie jakiś płynów do higieny intymnej ?? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz