poniedziałek, marca 30, 2020

Mała wycieczka w las ( Ciężkowice ) Wycieczka nr 11 / 2020 / Testy z Wizaż .

Mała wycieczka w las ( Ciężkowice ) Wycieczka nr 11 / 2020 







Hej Moje Myszki ;) Dziś kolejny szybki post :)

Jak tam Wasze #kwarantanna ? My już mamy jej dość.Naprawdę...
Mąż pracuję,ja siedzę w domu,już przytyłam 3 kg..A wakacje tuż,tuż...Boje się że w moje bikini nie wejdę.Bo ja tylko jem,gotuje i sprzątam.Tak bardzo tęsknie za pracą...

W sobotę po męża pracy,pojechaliśmy około 60 km dalej za miasto do Ciężkowic.
Po drodze zatrzymaliśmy się ( a w sumie trochu odbiliśmy z drogi ) i wstąpiliśmy do Filipin popatrzyć na zwierzątka :) 


Ciężkowice – miasto w województwie małopolskim, w powiecie tarnowskim, siedziba gminy miejsko-wiejskiej Ciężkowice. Ciężkowice uzyskały lokację miejską w 1348 roku, zdegradowane w 1934 roku, ponowne nadanie praw miejskich w 1998 roku.

Pojechaliśmy do lasu,pospacerować,złapać promyki słońca.
Cisza,spokój,zero ludzi ...Coś pięknego.




A Wy wychodzicie gdzieś ? Czy siedzicie w domu ? Zrobiliśmy około 120 km.Wydaliśmy około 20 zł w wiejskim sklepie na lody,słodycze ( bo wiadomo restauracje zamknięte )


Jak wróciliśmy to odwiedził nas mój brat z psem Leonem .




Dodatkowo pokaże Wam co dziś dostałam od wizaż.pl .
Udało mi się dostać do testowania serum wzmacniającego do paznokci firmy BIOTEBAL.
Także jestem ciekawa jak się sprawdzi :-)




Także Wam kochani miłego dnia ;)
Ja biorę się za żeberka dla męża,bo mąż w pracy do 15 ;)
Potem sprzątanie i oglądanie filmów ( ale to też już nudzi ;-( ) 

Buziaki i dużo zdrowia Wam wysyłam ! 

2 komentarze:

  1. JA nie mam kwarantanny ;p ... strasznie ludzie mylą pojęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego testowania :) Ja wczoraj uciekłam na działkę aby zobaczyć jak tam nasze drzewka. Haha w obecnej sytuacji doceniam że jest tam zadupie i nikogo nie ma :D

    OdpowiedzUsuń