środa, kwietnia 01, 2020

Bebiocosmetiqs bio kosmetyki | Kosmetyki Ewa Chodakowska‎





 
Hej Moje Myszki Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejną porcją recenzji i 
podziękowań dla firm .

Jedną z firm która podarowała nam żele pod prysznic Ewy Chodakowskiej jest firma




Osobiście brałam udział w loterii i wylicytowałam 1 żel gdyż już go miałam a nawet pisałam o nim o tu --- > Żel Ewa Chodakowska 




Więc drugi raz recenzować nie będę tego samego produktu. 
Jak można przeczytać w moim wpisie żel bardzo lubie,
podoba mi się zapach.

Więc cieszę się że mam go po raz drugi.
Teraz jedynie co w większej butelce :) 



Dziękuje firmie za zaufanie.Za cudowne żele na licytacje.

Was moi kochani zapraszam na stronę firmy oraz do 
odwiedzenia kanału Ewy Chodakowskiej.

Bebiocosmetiqs bio kosmetyki | Kosmetyki Ewa Chodakowska‎






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz