środa, marca 25, 2020

ADRIAN Rajstopy Sklep - modne rajstopy, legginsy, rajstopy ...



ADRIAN Rajstopy Sklep - modne rajstopy, legginsy, rajstopy ... 








Hej Moje Słoneczka Kochane



Dzis przychodzę do Was z kolejna firma która wsparła nasze spotkanie blogerek. 
Do tego była jednym z głównych sponsorów spotkania. Dziś będzie o firmie 






Jest to firma która w swojej ofercie ma między innymi skarpetki sportowe, stopki czy też rajstopy, dużo rajstop o fajnych wzorach, różnych kolorach i rozmiarach.

Firma Adrian podarowała nam piękne zapakowane pudełka czerwono czarne 
( kolory firmy) wraz z pięknym dużym logo firmy. W środku znajdowały się cudownie słodkie skarpetki. Są to skarpetki tak zwane sportowe, krótkie ( sięgają kostki) Dostaliśmy po kilka sztuk skarpetek ( super będą na wiosnę - lato) dodatkowo dostałyśmy rajstopy, dużo rajstop... Plus rajstopy do licytacji. To była jedna z nielicznych firm gdzie dziewczyny zacięcie licytowały produkty ( rajstopy). 
Wiecie zbliża się wiosna, święta wielkanocne, potem komunie, wesela..
Czas imprez a że rajstopy były cudne, było wiele kolorów, rozmiarów a przede wszystkim wzorów to był istny szał na nie.





Ja już miałam okazje kilka lat temu testować rajstopy firmy Adrian i wiem że są jednymi z lepszych. Materiał jest mocny, wytrzymały, dobrze i łatwo nakłada się je na nogę. Fajne jest to że materiał jest wysokiej jakości, dzięki czemu nie gryzą. 
Są wytrzymałe. I nawet przez przypadek wyprałam 1 parę w pralce. I nic im nie jest. Ale i tak piorę ręcznie rajstopy. Dbam o materiał. W tym przypadku jak dobrze zadbamy o rajstopy będą nam służyć na dłużej niż tylko raz. Często w rajstopach idzie tak zwane " oczko" tu tego na szczęście nie zauważyłam. Wręcz przeciwnie nawet cienki materiał rajstop wydaje się bardzo " masywny - gruby".

Ja jestem zakochana w tej marce. I cieszę się że mam zapas super rajstop.


Jeśli chodzi o skarpetki to są zrobione z cienkiego materiału. Ale też są wytrzymałe. Plus za to że podczas prania skarpetki nie kurczą się, nie farbują innych rzeczy w pralce. Ładnie się prezentują, oraz dobrze dopasowując do kształtu stopy. Fajne będą na lato. Podobają mi się bardzo wzory. Tak naprawdę wzory odmładzają nas. Już dawno przestałam nosić tylko wyłącznie białe skarpetki. 
Trzeba być kolorowym jak to mówi Pani Magda Gessler.Także jak tylko gdzieś pojawię się w rajstopach albo skarpetkach firmy Adrian będę robić zdjęcia i wrzucać na IG.Tu po jakimś czasie też pewnie pojawi się jeszcze jakiś wpis jak rajstopy np po 3 miesiącach się trzymają itp.
Więc bądźcie czujny i zaglądajcie na mojego bloga / instagrama 



Chciałam też powiedzieć że firma Adrian zrobiła bardzo fajna kampanie. Ważna kampanie. Która mówi o tym jak kobiety są traktowane przez mężczyzn. Myślę że każda kobieta powinna ja widzieć. Na mnie kampania firmy zrobiła duże wow. I cieszę się że po części jestem osobą która może głośno mówić o tej kampanii.





Cieszę się że są takie firmy jak firma Adrian która pomaga nie tylko nam blogerka ale innym kobieta. Która promuje stop przemocy.W dzisiejszych czasach są potrzebę takie kampanie,oraz firmy które te kampanie będą wspierać.Cieszę się że to właśnie firma pomaga w ten sposób.



Bardzo chciałam serdecznie podziękować firmie za wspaniałą pomoc dla nas. 
Wielkie dzięki za to że jesteście  głównym sponsorem spotkania. 
I za to robicie kawał dobrej roboty. Za wspaniałe produkty i jeszcze lepsze kampanie.



Moi kochani Was zapraszam na stronę producenta. Warto się za poznać z asortymentem. I na moje IG gdzie będę wrzucać zdjęcia na których będą widoczne skarpetki czy też rajstopy firmy Adrian.





Jeszcze raz dziękuję w imieniu swoim jak i innych blogerek oraz kobiet które wspieracie.


Adrian Fabryka Rajstop

Jest nam niezmiernie miło wyjść naprzeciw Waszym oczekiwaniom i cieszymy się, że możemy
udostępnić naszą ofertę w internecie.
Jesteśmy jedną z największych firm produkujących rajstopy w Polsce.
Dysponujemy nowoczesnym parkiem maszynowym, pozwalającym sprostać najwyższym
wymaganiom jakościowym.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz