niedziela, marca 15, 2020

PIBU Beauty | koreańskie maski w płachcie - Podziękowania

PIBU Beauty | koreańskie maski w płachcie - Podziękowania 






Hej Moje Myszki 💕


W tym poście chciałam z całego serca podziękować firmie 




Firma podarowała nam aż 3 bony na wysokość 100 zł na licytacje.

Udało mi się 1 wylicytować i jak tylko zrobię zamówienie,przyjdzie paczka,przetestują to napisze recenzję ,do tego muszę Wam powiedzieć że Ewelina dostała 2 sztuki maseczek.


Bo była to firma która się zdublowała.
Więc będę testować te co dostałam plus te co zamówię :-) 

Wam moi kochani zapraszam na stronę PIBU Beauty | koreańskie maski w płachcie może znajdziecie coś dla siebie fajnego :) 
Maseczki zapowiadają się ciekawie.Kilka upatrzyłam.
Więc myślę że za kilka dni zamówienie zrobię :)

Jeszcze raz dziękujemy za wsparcie ! 





           PIBU Beauty | koreańskie maski w płachcie

                                     FACEBOOK 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz