wtorek, marca 10, 2020

Kakałko - zalew Podlesie Dębowe, koło Żabna / Wycieczka nr 8 / 2020

 Kakałko - zalew Podlesie Dębowe, koło Żabna / Wycieczka nr 8 / 2020






Hej Moje Myszki ;) 

Dziś Wam napiszę kilka słów na temat wczorajszego wyjazdu do miejscowości która znajduję się około 20 km od Tarnowa. 
Była to 8 wycieczka w tym roku.
Mąż miał wczoraj wolne,ja byłam w pracy do 11 a potem wyskoczyliśmy do Żabna.
 nad słynne kakałko czyli zalew kakałko.


Kąpielisko z piaszczysta plaża. Na miejscu gastronomia i atrakcje wodne - rowerki, kajaki, łódki. Noclegi w domkach letniskowych.


No właściciel zamknął jezioro i nie dało się wejść do środka..
Trzeba czekać na sezon.Za dziecka byłam nad Kakałkiem co tydzień :) Także dobrze mi się kojarzy.
Szkoda tylko że właściciel nic z wodą nie robi...Z roku na rok brudniejsza...A szkoda,bo miejsce ma potencjał.


Poszliśmy w takim razie dalej się przejść na inne jeziorka które są obok.Czuć w powietrzu wiosnę,ciepło,kwiatuszki,młode zielone liście :) Oj pięknie zaczyna się robić ;) 
Potem poszliśmy nad jeziorka oglądać motyle i rybki ;)









Potem pojechaliśmy do Galerii Żabno ( mąż zakupił sobie coś do jedzenia na słodko mi piwko i poszło 12 zł ) 


Następnie pojechaliśmy do Dąbrowy Tarnowskiej do jednego z naszych ulubionych sklepów chińskich. Ale nic ciekawego nie było.Ale za to w KIK mąż zakupił mi buty za 40 zł takie białe ala Adidasy.
Potem zjadłam hod doga ! WEGE w żabce za 3,99 zł .


Pochodziliśmy jeszcze po sklepach i wróciliśmy do domku :)

W sumie zrobiliśmy ponad 70 km,wydaliśmy około 60 zł 
( wraz z butami,ale bez paliwa )
Teraz pas z wycieczkami aż do 20 Marca,bo wtedy jest polska za pół ceny,załatwiliśmy sobie 3 dni wolnego z mężem i mamy zamiar to wykorzystać bo co roku staramy się na wiosnę  i na jesień korzystać z tej oferty :) Także dużo pracy w pracy,do tego spotkanie blogerek w piątek ...Potem recenzję ..
Oj druga połowa marca będzie mega intensywna :) 
Kwiecień,Maj i pewnie Czerwiec też będzie intensywny jeśli chodzi o posty na blogu.

A Wy macie jakieś plany na POLSKA ZA PÓŁ CENY ? 

P.S - Przepraszam za brak aktywności na IG ale jestem zablokowana do 14.Marca..Postaram się nadrobić wszystko jak tylko mnie odblokują :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz