wtorek, marca 17, 2020

Maseczka Ziaja Kozie mleko maseczka do twarzy / Cien, Maseczka detoksykująca z aktywnym węglem peel-off

Maseczka Ziaja Kozie mleko maseczka do twarzy  
Cien, Maseczka detoksykująca z aktywnym węglem peel-off 






Hej Moje Myszki ;) 

Ostatnio odbyło się spotkanie blogerek,ale że moją wielką pomocnicą kochaną była Moja Kasia to kilka kosmetyków od niej dostałam dużo wcześniej więc mogłam przetestować to i owo ;)
Dlatego dziś przychodzę do Was z dwiema firmami które podarowały nam maseczki do twarzy.
Jedna firma to firma Ziaja a druga to producent kosmetyków do 
Lidla firma CIEN .

A że są to dwie maseczki jednorazowe to postanowiłam napisać w jednym poście ( teraz bardzo dużo recenzji będzie ) nie wiem kiedy ja to nadrobię wszystko..Aż strach mnie dopada.Postaram się w miarę szybko ogarnąć recenzje firm które testowałam już od Stycznia czyli tych moich które przychodziły do mnie,między czasie kosmetyki od Kasi a następnie od innych dziewczyn...Więc może się zdarzyć że jednego dnia mogą pojawić się dwie a może nawet 3 recenzję.
Proszę Was o wyrozumiałość ale przy tylu firmach można się pogubić.



Ale dobra przejdźmy do dzisiejszych bohaterów posta :) 

Maseczka z firmy Ziaja znajduję się w małym jednorazowym opakowaniu o pojemności 7 ml.Opakowanie jest ładne,białe z czarnymi napisami. Maseczka jest biała,lekko gęsta,dobrze się nakłada na twarz.Ja osobiście trzymałam maseczkę aż 30 min bo myłam naczynia i tak jakoś mi zeszło.Pozostałości z maseczki zmyłam wodą.
Dobrze maseczka się spłukuję.Po 1 razie co mogę napisać ?
 Na pewno maseczka sprawiła że twarz wyglądała na wypoczętą,czystą i wyrównał się jej koloryt.Co mi się bardzo osobiście podoba szczególnie teraz na wiosnę. Redukcji zmarszczek nie zauważyłam,no bo to jednak 1 razowa maseczka,ale widać że coś ogólnie działa.Myślę że tak po 3 maseczkach było by widać mega różnice i działanie. Dla mnie nawilżenie twarzy jest super i to widać po pierwszy użyciu.A wiadomo nawilżenie naszego ciała to podstawa zdrowego wyglądu.
Ogólnie jestem zadowolona z maseczki i myślę ze zakupie sobie większą ilość.


Maska-mleczny kompres Ziaja Kozie Mleko
  • Nawilża, wygładza i ujędrnia skórę dając uczucie relaksu.
  • Przywraca zdrowy, świeży wygląd skóry.
  • Stymuluje regeneracje naskórka.
  • Redukuje zmarszczki i skutecznie zapobiega powstawaniu nowych.
  • Intensywnie odżywia i zapobiega nadmiernej utracie wody.
  • Zapobiega powstawaniu zmarszczek.
Składniki aktywne :
  • Kompleks składników koziego mleka - bogaty w proteiny, kwasy organiczne, lipidy, węglowodany oraz witaminy A i D. Stymuluje syntezę kolagenu i elastyny aktywując odnowę skóry. Zwiększa jej elastyczność, zapobiega wiotczeniu, wygładza zmarszczki i opóźnia procesy starzenia. Chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Odżywia i doskonale nawilża skórę.
  • Witamina A - występuje najczęściej w postaci palmitynianu retinolu. Stymuluje odnowę naskórka i poprawia jego strukturę, wygładza zmarszczki, przywraca skórze elastyczność i rozjaśnia przebarwienia.
  • Prowitamina B5 (D-panthenol) - w skórze ulega przekształceniu w witaminę B5. Doskonały składnik pielęgnacyjny, który posiada zastosowanie we wszystkich preparatach pielęgnacyjnych. Intensywnie nawilża, zmiękcza i uelastycznia naskórek. Skutecznie łagodzi podrażnienia, działa kojąco i osłaniająco na nadmiernie wrażliwą skórę oraz błony śluzowe. Działa korzystnie również na włosy. Wygładza ich powierzchnię, przywraca połysk i ułatwia rozczesywanie.
  • Witamina E - opóźnie procesy starzenia, antyoksydant.

Przeznaczenie

Polecany do cery suchej i skłonnej do zmarszczek.

Stosowanie

  1. 1-2 razy w tygodniu nałożyć maskę Ziaja na skórę twarzy, szyi i dekoltu, oczyszczoną preparatem Kozie Mleko mleczko + tonik .
  2. Zmyć po około 15-20 min.

Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania w sieci


           Cien, Maseczka detoksykująca z aktywnym węglem peel-of


Kolejna maseczka którą testowałam przed spotkaniem blogerek,żeby ładnie wyglądać to maseczka od firmy CIEN ( Kosmetyki Lidl ) 
Maseczka znajduję się w jednorazowym opakowaniu koloru fioletowego z czarnymi napisami,ładne,miłe dla oka opakowanie - grafika.
Maseczka jest czarna,dobrze się ją nakłada na twarz.
Na twarzy trzymałam ją około 30 min.
Przez te 30 min maseczka nam na twarzy zastyga,dzięki czemu łatwo ją możemy zdjąć z twarzy
( pozostałości jakie zostaną można umyć wodą,lub płynem ) 
Po tej maseczce widać od razu że jest mniejsza ilość zatkanych porów.Widać wygładzenie,nawilżenie.
Jestem bardzo zadowolona z tej maseczki.Bardzo ją polubiłam.

Dziękuje bardzo za zaufanie.
Dziękuje Kasi za wsparcie i za pomoc.
Kochana Moja ! 


1 komentarz:

  1. Kiedyś sięgałam po maseczki Ziai, ale głównie z tej glinkowej serii :)

    OdpowiedzUsuń