środa, marca 25, 2020

VELLIE JAPAN odświeżający żel do rąk ze składnikiem antybakteryjnym, 50 ml

VELLIE JAPAN

Odświeżający żel do rąk ze składnikiem antybakteryjnym, 50 ml




Hej Moje Myszki ;) 

Ja się czujecie w tym dziwnym czasie ? 
Ja już mam dość,jestem osobą dość aktywną,
uwielbiam podróże a to siedzenie w domu mnie zabija..


Teraz jak ktoś ma żel antybakteryjny lub inny super produkt
jak papier czy mydło jest bogaty.
Ja dziś Wam napiszę kilka słów na temat żelu jaki kupił mój mąż w Biedronce.
Niestety ceny nie znam,bo jak zawszę mój mąż paragonów nie bierze.

Żel znajduję się małej tubce która ma pojemność 50 ml.
Opakowanie posiada ładna,przejrzystą i miłą dla oka grafikę.Żel jest bezbarwny,pachnie alkoholowo,na szczęście po nałożeniu żelu i wytarciu w ręce szybko ten zapach znika.
Żel dobrze czyści,odkaża.Jak mamy małe ranki na palcach to uwaga będzie piekło.Jestem zadowolona z kremu / żelu.
Informacje jakie znalazłam co do ceny tego żelu na internecie to około 7 zł. 
Więc myślę że to fajna cena,tym bardziej gdzie widać że żel jest bardzo wydajny.
Dodatkowy plus że do żelu nie trzeba używać wody i że żel nie lepi rąk.



Odświeżający żel do rąk zawiera składnik antybakteryjny, który zapewnia odpowiednią higienę bez użycia wody.

Ja osobiście polecam.
A Wy używacie żeli ? Czy może jakiś chusteczek ? 

Wysyłam dużo zdrowia dla Was ! 

3 majcie się cieplutko !! 

💕💕💕💕💕💕💕💕💕

2 komentarze: