środa, marca 04, 2020

Balsam La Roche Posay Lipikar AP+ / Testy od Wizaż.pl

Balsam La Roche Lipikar AP+M






Hej Moje Myszki :*

Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu do ciała który dostałam w ramach testów od Wizaż.pl 



Do testowania dostałam 

 Balsam La Roche Lipikar AP+M


Balsam znajduję się w dużej butelce z ładna etykietą,butelka jest biała z napisami czarnymi oraz niebieskimi dodatkami.Balsam jest koloru białego,bez zapachowy.Jest bardzo wydajny.Wystarczy kilka kropel żeby np wysmarować np całe plecy .
Jest to balsam z dodatkiem wody termalnej,więc dobrze nawilża.Krem jest idealny dla całej rodziny.Może go każdy używać,nawet niemowlę. Balsam nie uczula,dobrze nawilża szczególnie takie partię jak kolana czy łokcie ( jednak one są najbardziej u mnie narażone na suchość szczególnie teraz w okresie zimy - wiosny ) 


Krem stosowałam 2 razy dziennie rano i wieczorem.Dość szybko się krem wchłania.Nie zostawia tłustych plam,nie brudzi ciuchów.
Jestem zadowolona z kremu bo widać efekty.Myślę że będę go kupować gdyż jest naprawdę dobry.Widać różnicę skóry.Skóra jest gładka,nie ma podrażnień,nie uczula.Cena trochu wysoka jak dla mnie bo to koszt od 70 do 120 zł - takie ceny znalazłam na necie...
Ale może gdzieś kiedyś na promocji kupie ;) 


W każdym razie polecam w 100 % .Bo jest to balsam dla całej rodziny.Od niemowlaka dla dorosłego człowieka.
Więc można mieć jeden balsam dla całej rodziny :)
 A że jest wydajny to myślę ze na długo starczy.  Znacie ? 
Może ktoś używał ? 
Jeśli macie problemy ze skórą to polecam w 100 % ten krem.


Dziękuje Wizaż.pl za kolejne zaufanie i za możliwość testowania :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz