czwartek, marca 19, 2020

Perfumy Lazell - Zapach Spring


Perfumy Lazell - Zapach Spring








Hej Moje Myszki Kochane ! :) 

Wracam pomału do Was :) Myślę że Marzec,Kwiecień już ruszę z pisaniem bloga.
Najpierw moje wpisy będą z produktami które dostaliśmy na wspólnym spotkaniu blogerek w Tarnowie które odbyło się nie dawno.A że pomysł wyszedł ode mnie,i że każda z nas była na swój sposób organizatorką ( za co jeszcze raz bardzo dziękuje )
I że bardzo mocno się zaangażowałam w zbiórkę produktów to kilka rzeczy przyszło do mnie,dużo wcześniej i mogłam testowanie zacząć już w Styczniu ;) 
Dlatego najpierw pójdą moje paczki na pierwszy rzut jeśli chodzi o recenzję :) 

Zacznę od perfum które dostałyśmy od firmy Perfumy Lazell .





Mi trafił się zapach SPRING .Jest to zapach bardzo delikatny,lekko kwiatowy,z nutą słodyczy.Zapach utrzymuje się na ubraniu dość długo bo nawet do 8 godzin,na ciele około 10 godzin jestem w pozytywnym szoku gdyż są
 to dość tanie perfumy,a dobra jakość.




Ogólnie buteleczka bardzo ładnie się prezentuję,jest wielkości 50 ml,po otwarciu data ważności to aż 24 miesiące,szacunek że przez dwa lata mogę używać taki perfum,bo jest wydajny,więc na długo starcza.Ja osobiście używam od stycznia i to codziennie,i mam prawie całą buteleczkę.Psikam się tak raz dziennie.Więc jak widać,można dostać fajny perfum,za fajną cenę i do tego z fajnym efektem :) 





Wracając jeszcze do samego wyglądu buteleczki to plus za grafikę.Jest ładna,nie krzycząca,wręcz przeciwnie jest delikatna,ale przyciągająca uwagę.W tyle jest naklejka z składem perfum,datą ważności,nazwą także to potrzebne jest .
Ogólnie duży plus za perfum.Wiem że perfumy są dostępne w sieci sklepów Rossmann.





Dodatkowe Informacje :

SPRING to niezwykłe połączenie klasyki z nowoczesnością. Wyraźne połączenie nut owocowych, białych kwiatów, piżma i wanilii nadaje zapachowi głębi i zmysłowości. Idealna propozycja dla kobiet poszukujących zapachu podkreślającego osobowość, dodającego szyku i elegancji. Zapach dostępny również w opcji 100 ml i 33 ml.

NUTY GŁOWY – brzoskwinia, gruszka, melon, bergamotka, magnolia, mandarynka
NUTY SERCA – orchidea, róża, śliwka, jaśmin, tuberoza, frezja, konwalia, fiołek
NUTY BAZY – wanilia, piżmo, jeżyny, cedr

Dziękujemy za wsparcie .

Was moi kochani zapraszam na strony producenta :

 Strona Internetowa oraz strony do fb,ig .

                                                              Lazell



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz