niedziela, marca 15, 2020

Krem pod oczy nawilżająco-wygładzający Jogurtowy MIGDAŁY & PREBIOTYKI

Krem pod oczy nawilżająco-wygładzający Jogurtowy 
MIGDAŁY & PREBIOTYKI






Hej Moje Myszki Kochane :)

Dziś przychodzę do Was z kremem pod oczy od firmy AA.
Krem znajduję się małym opakowaniu  wygląda jak błyszczyk do ust .
Opakowanie kremu jest niebieskie z ładnym rysunkiem koktajlu z migdałami.


Krem jest koloru białego,lekko pachnie,dobrze się 
nakłada pod oczy,jest dość wydajny.
Poprawia okolice oczu,a dokładnie skórę pod oczami.Krem fajnie działa i sprawdza się pod makijażem.Ja osobiście używałam go na noc,bo wtedy skóra bardziej działa,i chłonie składniki.
Więc rano moja skóra była nawilżona,odświeżona.
Nie miałam " ciężkich powiek ".Raczej zauważyłam że już po dwóch  użyciach widać że skóra pod oczami jest mocniejsza.  
 Śmiało napisać że krem jest wydajny .


Działanie

ZOBACZYSZ I POCZUJESZ:

• mniej widoczne zmarszczki, cienie i obrzęki,
• intensywne nawilżenie i poprawę wyglądu skóry,
• świeże i promienne spojrzenie,
• wypielęgnowaną, delikatną skórę wokół oczu.


Dziękuje firmie za zaufanie .
Za wsparcie naszego Tarnowskiego Spotkania Blogerek ! 



1 komentarz:

  1. Pierwszy raz go widzę. Ciągle szukam idealnego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń