wtorek, marca 24, 2020

BeautyFace Rewolucja w regeneracji i odmłodzeniu skóry - Recenzja Mix Maseczek






Hej Moje Myszki ;)

Za miesiąc mam urodziny..Zmiana kodu z 2 na 3 ..
Do tego dzień później mamy 4 rocznice ślubu więc trzeba ładnie wyglądać :) 
A żeby ładnie wyglądać trzeba sobie pomóc .A z tym przychodzi firma 




Firmę bardzo dobrze znam,bo już od kilku lat korzystam z ich produktów.

Nawet już kiedyś o nich pisałam :) 


Firma podarowała nam piękne maseczki do twarzy,ust,czy też pod oczy.
Dziewczyny miały różne maseczki.W moje łapki wpadły 4 fajne maseczki,oraz ulotka informacyjna w której można poczytać o różnych produktach tej firmy.





Dziś Wam opiszę te 4 produkty.Bo już wszystkie wykorzystałam.
Zdjęcia są na komputerze męża.Myślę że do tygodnia zgram je na mojego laptopa i podrzucę jak wyglądają produkty w środku opakowania.

Maseczka nr 1 : 

BEAUTYFACE HYDRONAWILŻAJĄCO UJĘDRNIAJĄCY ZABIEG KOLAGENOWY Z ALGAMI MORSKIMI




Jest to maseczka żelowa,bardzo fajnie nakłada się ja na twarz,ale polecam leżeć,żeby dobrze maseczka trzymała się na twarzy i żeby dobrze działała. Dodatkowa fajne jest to że maseczka ma dużo " wody " w środku opakowania czyli tej " wody " która jest maseczką,która działa.Nie podrażnia skóry,można tą wodę później wklepać / wysmarować w twarz.Także nic się nie marnuje.Moja skóra po maseczce była fajnie,dobrze nawilżona.Dodatkowo fajnie że nie uczula,skóra jest napięta,dobrze nawilżona,zrelaksowana i taka miła w dotyku.Ja osobiście maseczkę robiłam na noc.Trzymałam ją na twarzy około 30 min leżąc,oglądając serial. Nadmiar płynu wklepałam w twarz.Rano umyłam twarz,przetarłam tonikiem i byłam mega zadowolona z efektu.Fajna maseczka,polecam.Takie domowe spa :) coś pięknego.Koszt takiej maseczki to koło 15 zł.Ale warto zainwestować w siebie.




Profesjonalny gotowy zabieg kosmetyczny stworzony na bazie naturalnego kolagenu morskiego oraz skondensowanej dawki alg morskich, wodorostów oraz kwasu hialuronowego o silnym działaniu nawadniającym, odbudowującym oraz poprawiającym elastyczność skóry. Przeznaczony jest dla skóry w każdym wieku i każdego typu, potrzebującej silnego nawodnienia i ochrony przed utratą wody. Zabieg składa się z hydrożelowej maski o kształcie twarzy oraz aktywnego serum, w którym zanurzony jest płat. Zawarte w masce algi zaopatrują skórę w witaminy, aminokwasy, proteiny i składniki mineralne, przez co regenerują tkanki i komórki i zapewniając skórze prawidłowe nawilżenie. Wspomagają proces odbudowy skóry oraz stymulują regenerację kolagenu i elastyny. Dzięki wyjątkowo bogatym składnikom posiadają silne właściwości regenerujące skórę oraz wpływają na jej odmłodzenie. Zawarty w masce naturalny kolagen morski wypełnia ubytki białka odbudowują strukturę komórek – skóra jest wypełniona i bardziej napięta. Zabieg oparty na połączeniu nano cząsteczek kolagenu, kwasu hialuronowego oraz alg doskonale nawilża, ujędrnia i odżywia skórę, przywracając jej miękkość, delikatność oraz piękny koloryt. 
Już po pierwszym użyciu widać efekty - skóra staje się nawilżona, bardziej miękka i delikatna oraz poprawia się jej elastyczność. W celu osiągnięcia trwałych efektów odmłodzenia najlepiej wykonać 5 zabiegów w odstępie 3-5 dni każdy. 

Przeznaczenie: każdy typ skóry, w każdym wieku, z oznakami wysuszenia, ściągania,utraty jędrności i sprężystości, potrzebująca intensywnego i głębokiego nawilżenia oraz poprawy napięcia, sprężystości i elastyczności a także wygładzenia, wzmocnienia i poprawy delikatności i miękkości.

Działanie:
  • silnie i dogłębnie nawilża skórę 
  • doskonale ujędrnia, napina i uelastycznia naskórek
  • wzmacnia barierę lipidową i strukturę skóry
  • dostarcza skórze witamin i mikroelementów
  • tworzy ochronny filtr - zapobiega wiotczeniu i utracie wilgotności
  • opóźnia proces starzenia, stymuluje komórki do odbudowy kolagenu i elastyny
  • wygładza, nadaje miękkości i delikatności
  • dostarcza skórze witamin i mikroelementów
  • spłyca zmarszczki i zapobiega ich powstawaniu
  • skóra jest doskonale nawilżona i zregenerowana 

Składniki aktywne: naturalny kolagen morski, kwas hialuronowy, wodorosty i algi morskie bogate w minerały i mikroelementy, witaminy grupy B, gliceryna, Witaminy A i E, olejek różany, alantoina.

Ingredients INCI: Aqua (Water), Glycerin, Fucus Vesiculosus Extract, Laminaria Digitata, Acid, L- Ascorbic Acid, Retinol, Tocopheryl acetate, Allantoin, Rosa Canina Fruit Oil, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Butylene Glycol, PVM/MA Copolymer, Glyceryl Stearate, PEG 100 Stearate, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate.


Maseczka 2 :

 BEAUTYFACE ODMŁADZAJĄCE
 KOLAGENOWE PŁATKI

 POD OCZY DO SKÓRY DELIKATNEJ I 

NA KRUCHE NACZYNKA




Maseczka pod oczy,a w sumie to płatki.W moim przypadku świetnie się sprawdzimy po ciężkiej nocy jaką zarwałam
w poszukiwaniu firm na spotkanie blogerek. Rano wyglądałam strasznie,ale zanim poszłam do pracy szybka
kuracja regeneracyjna i heja można iść dalej.Płatki są dobrze nawilżone,dobrze i łatwo nakłada się pod oczy.
Oczywiście leżałam z nimi około 20 min ( więcej czasu nie miałam ) Powiem Wam że po tych 30 minutach
moja skóra pod oczami się " ożywiła " była napięta,nawilżona i wyglądałam na wyspaną.Cieszę się że 
płatki nie uczulają,że nie miałam problemu z łzami ( oczy na szczęście nie płakały - a ja mam bardzo wrażliwe oczy 
i okolice koło nich ) Plus że płatki są dla każdego typu skóry.Więc każdy je może używać .Ja jestem zadowolona.
Cena takich płatków to około 5 zł.Ale myślę że każda kobieta powinna mieć taki zapas w łazience na tak zwaną 
czarną godzinę :) U mnie się bardzo dobrze prawdziwy ;)

Przeznaczenie: każdy typ skóry, w każdym wieku, z oznakami pierwszych zmarszczek,
 skóra wrażliwa,
 delikatna, odwodniona, 
zmęczona i pozbawiona kolorytu, ze skłonnością do pękania naczynek, tworzenia się cieni i opuchlizny,
 potrzebująca odmłodzenia i zniwelowania zmarszczek oraz silnego nawilżenia i wypełnienia.
Działanie:
  • odmładzają i regenerują
  • zatrzymują proces starzenia
  • zapobiegają powstawaniu zmarszczek, usuwają lub spłycają istniejące
  • silnie nawilżają i pomaga długotrwale utrzymać wodę
  • wygładzają i uelastyczniają skórę
  • uszczelniają i wzmacniają naczynka krwionośne i chronią przed pękaniem
  • działają kojąco, łagodzą podrażnienia
  • eliminują cienie i opuchlizny
  • rozjaśniają i rozświetlają

Opis: Hydrożelowe płatki pod oczy na bazie naturalnego kolagenu morskiego, 
z dodatkiem naturalnego
 olejku różanego oraz 
ekstraktu z pestek winogron o silnym działaniu odmładzającym , 
nawadniającym oraz poprawiającym strukturę skóry.  

Dzięki nowoczesnej technologii mikromolekuł, substancje aktywne zawarte w masce 
są doskonale wchłaniane i wnikają nawet w głębokie warstwy skóry.   
Opakowanie składa się z hydrożelowego płata, zatopionego w aktywnym serum,
 zawierającym kolagen najbardziej zbliżony do 
struktury białka ludzkiej skóry, o cząsteczce 3 tysiące razy mniejszej od 
zwykłego kolagenu, co sprawia że jest on znacznie silniej wchłaniany
 oraz przyswajany przez komórki skóry.
 Płat hydrożelowy spełnia rolę filtra, który w połączeniu z ciepłotą ciała stopniowo 
uwalnia aktywne składniki i pomaga wnikać im w głębokie warstwy skóry.  

Maska głęboko nawilża i odmładza skórę. Naturalny kolagen w połączeniu z 
Witaminą C zawartą w olejku różanym stymulują odbudowuje kolagenu i elastyny, 
zatrzymując proces starzenia oraz pozwalając utrzymać na dłużej odpowiednie nawilżenie i jędrność skóry. 
Kwas hialuronowy o silnym działaniu 
wiązania wody intensywnie nawilża skórę, dzięki czemu staje się miękka, wygładzona a 
zmarszczki ulegają spłyceniu. 
Maska dostarcza skórze wielu cennych witamin i substancji odżywczych. 
Dodatkowo wzmacnia i uszczelnia naczynka krwionośne.

Już po pierwszym użyciu widać efekty – delikatna skóra pod oczami jest widocznie odmłodzona, 
rozjaśniona a zmarszczki i przesuszenia zniwelowane. 
W celu osiągnięcia trwałych efektów odmłodzenia najlepiej używać płatki 1-2 razy w tygodniu.

Składniki aktywne: naturalny kolagen morski, kwas hialuronowy, Witaminy C i E, 
wyciąg z pestek winogron, olejek różany,
 gliceryna i alantolina.


Maseczka nr 3 :

BEAUTYFACE REGENERUJĄCO 

NAWILŻAJĄCE KOLAGENOWE 

PŁATKI POD OCZY Z CZERWONYM 

WINEM




To kolejne płatki pod oczy które ratują kobiety w czarnej godzinie .Płatki są dobrze nasączone,dzięki czemu 
super się sprawdzają,dobrze nawilżają,napinają skórę,nie podrażniają do tego widać że działają.
Fajny efekt .Płatki jak inne maseczki trzymałam około 20 min.Super radzą sobie z zmęczeniem,suchą skórą oraz cienką 
skórą pod oczami.Fajnie że nie uczulają,nie podrażniają oczów.Dodatkowo nie są drogie.Koszt to koło 5 zł.
A jak już pisałam warto mieć takie płatki w domu,ale nie tylko w domu.Bo opakowanie jest dość małe i fajnie zmieści 
się w torebce,a nawet bym powiedziała że w większym portfelu ;) 
Więc fajnie mogą się sprawdzić po jakieś udanej nocy.


Przeznaczenie: skóra w każdym wieku, odwodniona, szorstka, szara i matowa, szorstka i pozbawione elastyczności,
 napięcia, blasku i kolorytu, z efektami ściągania, potrzebująca natychmiastowej regeneracji i
 silnego i dogłębnego nawilżenia.
Działanie:
  • silnie i dogłębnie regenerują zmęczoną skórę
  • nawilżają i pozwalają utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia
  • poprawiają metabolizm i stymulują komórki do odbudowy
  • przywracają miękkość, jędrność i elastyczność
  • przeciwdziałają wiotczeniu, widocznie odmładzają
  • zatrzymują proces starzenia – spłycają zmarszczki i zapobiegają ich powstawaniu
  • skóra staje się miękka, delikatna, optymalnie odżywiona, rozświetlona i pełna blasku


Maseczka nr 4 : 

IST EKSPRESOWA MASECZKA SOJA – 

REDUKUJE ZIEMISTOŚĆ I ZMĘCZONY 

WYGLĄD CERY

Jest to maseczka która jest u mnie na 1 miejscu.Maseczka sobie
 super poradziła z moim problemami skórnymi.
A mam problemy,niektóre kosmetyki mnie uczulają,wysypują a po niektórych maseczkach moja cera jest czerwona 
i ma wysypkę .Ale na szczęście ta maseczka mi pomaga.Moja skóra po niej jest odżywiona,dobrze nawilżona.
Dodatkowo maseczka łagodzi podrażnienia,pomaga mi zachować fajny,młody wygląd.Działa dobrze.
Jestem zadowolona.Cena takiej maseczki to około 10 zł.

Ogólnie podsumowując maseczki od firmy 
BeautyFace Rewolucja w regeneracji i odmłodzeniu skóry są mega dobre,w fajnej cenie.
Działają a to 
chyba jest najważniejsze,Na pewno wrócę do tych maseczek .
Używam ich od lat i wiem że warte są swojej ceny,

Dziękujemy za zaufanie ! 
Zapraszam na stronę producenta :
Przepraszam za tak mało zdjęć,ale jak już pisałam zdjęcia mam u męża na komputerze.
Postaram się szybo przerzucić zdjęcia i dodać .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz