piątek, marca 20, 2020

TRIPLE GRAIN zestaw szampon + odżywka

TRIPLE GRAIN zestaw szampon + odżywka 



#naturabudzisięnawiosnę




Hej Moje Myszki :)

Jak widzicie jest trochu tych recenzji ...Bo się dzieje,dużo produktów do testowania...Oj było mega to spotkanie z mega ilością produktów.



        Dziś chciałam Was opisać dwa produkty które dostałyśmy od firmy  

                    Forte Sweden ( MRS POTTERS ) firma podarowała nam 4 produkty.
                      Dziś Wam opisze dwa z nich.Zestaw do włosów szampon i odżywka.

Mrs Potters 

Cieszę się że powróciła firma na moje półki w łazience.
Powiem Wam szczerze że firma z " panią w kapeluszu " 
od lat gościła u mojej babci w łazience.
Więc cieszę się że teraz ja w pewnym sensie kontynuuje tą " tradycje " 




Zaczniemy od szamponu.Jak wiecie mam włosy rzadkie,farbowane,ze skłonnością do wypadania...Ciężko mi było znaleźć jakiś zestaw który naprawdę podziała i zostanie ze mną na zawszę.Aż do czasu jak poznałam szampon ..O potrójnej mocy działania.Szampon znajduję się w ładnej butelce,z łatwym zamykaniem / otwieraniem na taki " klik - klik "albo jak ktoś woli z otwarciem press.



 Dzięki czemu łatwiej się aplikuje i można wybrać odpowiednią ilość szamponu. Więc super bo nabierze nam się więcej szamponu niż potrzebne nam.Szampon jest bardzo wydajny,delikatnie pachnie ( przypomina mi taki zbiór siana na polu ).Takie jest moje porównanie.Jak pisałam szampon jest wydajny ale nie jest jakiś gęsty,po prostu mała ilość jego starcza na umycie całych włosów.Zauważyłam że po myciu moje włosy są miękkie,dużo mocniejsze,dobrze się rozczesują.Cieszę się że szampon nie plączę włosów ,co przy moich włosach często się zdarzało.
Skład też jest dobry co mnie bardzo cieszy.W sumie to bardzo dobry bo jest w 94 % naturalny.A to jest bardzo ważne żeby używać takich produktów.
Dbamy o siebie ale też dbamy o środowisko :) 
Ogólnie moje włosy są odżywione,zadbane zdecydowanie widać efekt działania .


Szampon TRIPLE GRAIN 390 ml, do włosów zniszczonych, wymagających regeneracji. Potrójna moc natury pochodząca z ziaren i zbóż. Środki ostrożności: Unikać kontaktu z oczami. W przypadku dostania się produktu do oczu, natychmiast spłukać je wodą.



Czas na drugi produkt.


Odżywka znajduję się w butelce z zamknięciem takim otwórz / zamknij po przekręceniu.Więc fajnie bo możemy kontrolować ilość odżywki.Odżywka pachnie jak koszone siano z lekką nutką takiej owsianki.No takie mam skojarzenia z zapachem. Ale jest to bardzo przyjemny zapach.Dodatkowym plusem odżywki jest to że jest " lekka ",dobrze się ją nakłada na włosy.Odżywka jest super,nie uczula,nie obciąża włosów,nadaje im blask i najważniejsze skończyły się problemy z rozczesaniem włosów.Dobrze się spłukuje.



Odżywka TRIPLE GRAIN 390 ml, do włosów zniszczonych, wymagających regeneracji. Potrójna moc natury pochodząca z ziaren i zbóż. Sposób użycia: wmasować w umyte włosy i pozostawić na 2 min. Obficie spłukać. Środki ostrożności: Unikać kontaktu z oczami. W przypadku dostania się produktu do oczu, natychmiast spłukać je wodą.



Podsumowując zestaw jest super,ma dobry skład,ładnie pachnie.Działa bardzo dobrze,widać że produkty się uzupełniają.Cena takiego zestawu też nie duża bo około 20 zł więc super.Bo zestaw jest na każdą kieszeń.Może też być fajnym pomysłem na prezent :) 


Chciałam Was zaprosić na stronę producenta :

Mrs Potters 


Tu możecie zobaczyć zestaw - Szampon + Odżywka 

Chciałam Wam też powiedzieć że dziś rusza fajna akcja firmy pod hasłem : 

#naturabudzisięnawiosnę

Więc zachęcam Was do dbania o siebie oraz o nasze środowisko ;)


A firmie jeszcze raz dziękuje z całego serca !!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz