piątek, marca 27, 2020

Ivory Ceramics


                     Ivory Ceramics

                                           








Hej dziewczynki.



Dziś przychodzę do Was z małą recenzja kubka. 
Tzn firma IVORY podarowała nam komplet kubków że swojej kolekcji z 2019.






Ale kubeczki tak się cieszyły popularnością ze zostały rozłożone na czynniki pierwsze i wylicytowane przez więcej niż 1 osobę. Jeden kubeczek wpadł w moje łapki. Jest to kubeczek który jest biały, i ma piękne złote zdobienia. Na kubeczku jest też logo firmy. Co osobiście bardzo mi się podoba, bo lubię wiedzieć skąd pochodzi dana rzecz w domu. Kubek jest dość mocny, ale lekki. Widać że jest wykonany z porządnego materiału. Podoba mi się też jego uchwyt bo jest takie nie standardowy. 
Cieszę się że ten kubeczek wpadł w moje łapki.




A wy lubicie pić z kubków? 
Jeśli tak to zapraszam na stronę producenta.  
Może coś wpadnie Wam w oko.
 



Ja osobiście bardzo dziękuję firmie za zaufanie.
Ciesze się że firma chciała nie tylko nas wesprzeć ale też misie koala. 
Bo nie zapominajmy to jednak w tym spotkaniu chodziło o nie. 
O zdrowie Koala które zostały poparzone w strasznym pożarze który był w Australii.










Wysłano z telefonu Huawei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz