środa, marca 18, 2020

YABU | Natural energy drink

YABU | Natural energy drink




ZMĘCZONY CIĘŻKIM DNIEM W PRACY?
A MOŻE CZEKA CIĘ DŁUGA PODRÓŻ?
TRUDNOŚCI Z KONCENTRACJĄ?
SZUKASZ CZEGOŚ CO POMOŻE CI W ZDROWYM STYLU ROZPOCZYNAĆ DZIEŃ?

YABU TO WYJĄTKOWE I ZDROWE ROZWIĄZANIE NA SPADEK ENERGII I ZMĘCZENIE!



Hej Moje Myszki :)

Dziś przychodzę do Was z podziękowanie dla firmy 





Firma podarowała nam cudowny,zdrowy napój 
( wyszło po 10 sztuk puszek na głowę oraz była zgrzewka na licytacje ) 






Tak się składa że miałam okazję już dawno temu pić ten napój 
( wygrałam konkurs na IG i pyszny YABU towarzyszył mi podczas wakacji 2019 )

Więc tym bardziej się cieszyłam że firma nas wsparła :)
 Tu możecie poczytać -- > YABU Test 
Tym razem napój towarzyszył nam podczas np wycieczki w Bieszczady 
( zdjęcia na IG ) 




Picie jest lekko gazowane,pachnie świeżymi jabłkami a w smaku jest po prostu jabłkowy.Nie odbija się po nim.
Skład ma zdrowy,fajnie pobudza.
Jesteśmy zadowoleni ! 

Znacie ? Jeśli nie to polecam w 100 % spróbować !

DUMA POLSKICH SADOWNIKÓW: NATURALNY, WYCISKANY NA ZIMNO, NIEROZCIEŃCZANY SOK JABŁKOWY (NFC). ZDROWIE ZAMKNIĘTE W DELIKATNEJ PUSZCE, POŁĄCZONE Z KOFEINĄ Z JĘDRNYCH I ORZEŹWIAJĄCYCH LIŚCI ZIELONEJ HERBATY I WYCIĄGIEM Z OWOCÓW GUARANY, KTÓRE DODADZĄ WIGORU I ENERGII NA CAŁY DZIEŃ!





Bardzo dziękujemy ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz