piątek, marca 20, 2020

ARTAL.co: Metaloplastyka i produkcja gadżetów z metalu ...

ARTAL.co: Metaloplastyka i produkcja gadżetów z metalu ...




Działamy od 1986 roku. Zajmujemy się profesjonalną produkcją wyrobów z metalu, a w szczególności gadżetów reklamowych i okolicznościowych. Pracujemy w technologii odlewnictwa odśrodkowego i posiadamy własne zaplecze maszynowe. Obsługujemy zarówno duże firmy jak i klientów indywidualnych.




Hej Moje Myszki Kochane :)

Jak zauważyłyście powstają wpisy z podziękowaniami dla firm,oraz z pierwszymi recenzjami.
Jako organizatorka która wymyśliła spotkanie blogerek 
( pamiętajcie że wszystkie były organizatorkami 
ale pomysł wyszedł ode mnie )
 Większość paczek ja załatwiłam i mogę już pomału dzieli się z Wami z moimi przemyśleniami czy też opiniami.

Dziś napiszę Wam o firmie 


Która podarowała nam po dwie sztuki małych,ładnie wykonanych przypinek z logo które zrobiła nam Pani Małgosia .
Przypinki znajdowały się w małych,pięknych,niebieskich pudełeczkach.Bardzo ładnie się to prezentowało.
Taki mały,elegancji prezent.


Przypinki są ładnie i estetycznie wykonane.Są małe więc można je wszędzie przypiąć.U mnie wiszą nad łóżkiem.Piękna pamiątka na lata a może nawet na całe życie.Łatwo się je zapina oraz odpina.
Zapięcie jest zrobione bardzo dobrze,z dobrego materiału.
Jakoś loga jest jest dobrze wykonana,ładne misiu,ładne widoczne kolory.Bardzo mi się podoba ! 


Firma oferuję różne rzeczy jak np : 
monety,breloki czy też żetony do wózków.

Firma obsługuje duże firmy,małe firmy ale też indywidualnych klientów.
Więc myślę że każdy znajdzie coś dla siebie.



Dziękuje firmie za zaufanie i za wsparcie naszego spotkania blogerek.

Was moi kochani zapraszam na stronę firmy,myślę że każdy znajdzie coś dla siebie.









1 komentarz: