środa, marca 11, 2020

Wygrana w Konkursie na WIZAŻ.PL

Wygrana w Konkursie na WIZAŻ.PL 





Hej Moje Myszki Kochane :) 

Dziś będzie mega szybki post 


Pokaże Wam tylko co dostałam od WIZAŻ.PL a dokładnie co wygrałam.

W skład wygranej wchodzi :

* Szminka
* Paletka cieni
* Rozświetlasz do twarzy 
* Puder
* Czarny tusz do rzęs.



Kosmetyki są firmy MAX - FACTOR.

Pomału zaczynam testować więc pewnie za jakiś miesiąc wrzucę wam małą recenzję :) 
Bo teraz na blogu będzie dużo recenzji..
Za 2 dni spotkanie blogerek. Stres jest wielki...
Ale damy rade ;-) 

A Wy bierzecie udziały w testach Wizaż.pl ?
 Jeśli nie to polecam,bo oprócz fajnych testów są też fajne konkursy :) 
I jak widać można wygrać ;) Jestem tego przykładem :) 

1 komentarz:

  1. Dla mnie ta strona to dno ... straciła w moich oczach wiele za te klikbajtowe puste tematy

    OdpowiedzUsuń