czwartek, sierpnia 01, 2019

KONKURS do wygrania BILETY do RABKOLANDU 01.08 - 07.08.2019 !

KONKURS do wygrania 
BILETY do RABKOLANDU 






Hej Moje Słoneczka Kochane ! 


Mamy nowy miesiąc i z tej okazji mam dla Was konkurs ! 

Mega fajny ! Wygrywają aż dwie osoby .

1 wygrana to 3 bilety do #RABKOLAND
2 wygrana to 2 bilety do #RABKOLANDU 




To trzeba zrobić .

Konkurs trwa od dziś 01.08 do 7.08 
( dwa dni po zakończeniu konkursu ogłoszę wyniki ) 

Zadanie konkursowe :

Opisz swoje ulubione urządzenie z wesołego miasteczka na które bardzo lubiłaś / lubiłeś chodzić w dzieciństwie.

Im bardziej kreatywna odpowiedz tym lepiej.
Konkurs jest tu i tu można dawać odpowiedzi oraz na IG .

REGULAMIN :

Sponsorem biletów jest RABKOLAND 

Dodatkowa szansa to bycie obserwatorem na moim blogu oraz IG.

Pamiętajcie trzeba polubić fundatora nagrody czyli #RABKOLAND na IG oraz FB ! 


Miło będzie jak zaprosić znajomych do zabawy 

Także w komentarzach czekam na odpowiedzi lub na IG @EVIKOMENTUJE

Dwa dni po ogłoszeniu wyniku czekam na dane osoby wygranej na evi900422@interia.pl


Trzymam mocno za każdego kciuki ! 

Powodzenia ! 💖💖💖💖

  

2 komentarze:

  1. Uwielbiałam zawsze kolejki górskie.Zawszę musiałam to " zaliczyć " to były czasy...

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak byłam małą dziewczynką to chodziłam z tatą do domu strachu.jakie to były emocje..OMg...Fajnie się bawiłam i nigdy się nie bałam.A jako starsza chodziłam sama z koleżankami na kolejki górskie :) Oj im szybciej tym lepiej.Młodość była fajna.Teraz chodzę z 2 dzieci.One się bawią ja stoję z boku.Błonnik mi siadł :(

    Karolina z Krakowa

    P.S - Super blog !

    OdpowiedzUsuń