niedziela, sierpnia 04, 2019

Joanna Peeling Gruboziarnisty Mandarynka 100 g

Joanna Peeling Gruboziarnisty Mandarynka 100 g







Hej Moje Słoneczka ! 

Dziś przychodzę do Was z małym ,szybkim potem bo znów brak czasu na wszystko.Dużo pracy i tak jakoś czasu brak ...Peeling kupiłam w Rossmanie na promocji za 2,99 zł.




Peeling jest gruboziarnisty więc ma bardzo mocno wyczuwalne drobinki.Mi to  nie przeszkadza gdyż ten peeling super sobie radzi z moim pojawiającym się cellulitem :( Który pomału zaczyna dawać mi się we znaki ;( Eh... Peeling pięknie pachnie.Zostawia zapach na skórze.Dobrze sobie radzi z martwym naskórkiem.Jestem bardzo zadowolona z tego peelingu.





A Wy jaki używacie peeling ? Macie jakieś swoje ulubione ? 






Gruboziarnisty peeling do ciała z naturalnymi drobinkami ścierającymi skutecznie usuwa zanieczyszczenia i martwy naskórek, pozostawiając skórę wygładzoną i oczyszczoną. Unikalna receptura została wzbogacona w ekstrakt z marakui, który dostarcza skórze dużej porcji witamin i minerałów, dzięki czemu zyskuje ona zdrowy koloryt i odpowiedni poziom nawilżenia. Świeży owocowy zapach pobudza skórę i poprawia samopoczucie.



1 komentarz:

  1. Lubie peelingi tej marki za piękne zapachy. Jednak sama nie mogę używać ich do twarzy ze względu na tą gruboziarnistość. Ale do ciała jak najbardziej są fajne :)

    OdpowiedzUsuń