czwartek, sierpnia 29, 2019

Koszulkowy.pl

   

                             Koszulkowy.pl




Hej Moje Słoneczka ! :*

Dziś szybki wpis informacyjny ;) 

Od firmy 




w ramach współpracy mogłam sobie wybrać 2 koszulki z kategorii praca .

Dlatego w moje łapki wpadły o to dwie super koszulki.

Jedna dla mnie - DAMSKA KOSZULKA
Jedna dla męża - MĘSKA KOSZULKA 




Na stronie jest wiele super 
koszulek z różnych kategorii np : 




Można też zamówić np : kubki czy też poduszki ;)

Zapraszam na stronę może coś w oko komuś wpadnie :)

Dodatkowo otrzymałam super torbę - bardzo je lubie szczególnie na zakupach oraz wycieczkach się mega sprawdzają :) 






A dla Was mam kod rabatowy aż 15 % Kto pierwszy ten lepszy  ! 





Jutro będę testować koszulki bo mamy piątek wolny.
Weekend pracujący u męża w pracy.Ja będę w kuchni rządzić :) 

Dobranoc ! :* 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz