sobota, sierpnia 24, 2019

Szybkie Ciasto ze Śliwkami ;)

Szybkie Ciasto ze Śliwkami ;)






Hej Moje Słoneczka :) 

Ostatnio uczę się piec i wychodzi mi to coraz lepiej :)

Dziś Wam pokaże mój przepis który u mnie jest " baza " a owoce to dowolne smaki jakie lubimy ;)

Ja już robiłam z truskawkami,rabarbarem,wiśnią,śliwką,truskawką :) Ale jednak śliwka nr 1 u nas w domu ;)

Przepis -  bierzemy dużą miskę i wsypujemy :

* pół szklanki cukru
* 1 jajko
* 1 łyżeczka proszku do pieczeniu
*  pół łyżeczki cynamonu
* 100 ml oleju 
* pół szklanki mleka 
* 1 szklanka mąki 
* szczypta soli




Wszystko razem miksujemy i gotowe.Nakładamy na blaszkę do pieczenia posmarowaną olejem.Nakładamy śliwki które wcześniej myjemy przekrajmy na pół wydrążamy pestkę suszymy.I do piekarnika na 180 stopni na 40 min - do tak zwanego suchego patyczka 


Gotowe :) Prawda że szybko tanio i łatwo ?

Polecam ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz