środa, sierpnia 07, 2019

Strona główna - Księgarnia Internetowa Wydawnictwa RM / Współpraca










Hej Moje Słoneczka Kochane !

Ja dziś do Was przychodzę z szybkim postem .

Udało mi się nawiązać nową współpracę z wydawnictwem :

Strona główna - Księgarnia Internetowa Wydawnictwa RM

Do testowania wybrałam 3 książki 

 1 ) Schudnij bez diety. Życie bez liczenia kalorii
 
2 ) Zamki w Polsce. Przewodnik turystyczny

3 ) Trening bez przyrządów



Jak widać,każda z innej kategorii ale książki idealne dla nas.
Mój mąż już czyta o treningu ja się zapoznaję z książką o jedzeniu.


A Wy moi mili lubicie czytać ?
 Jeśli tak to zapraszam na stronę wydawnictwa.


Strona główna - Księgarnia Internetowa Wydawnictwa RM


Myślę że każdy znajdzie coś dla siebie ! 



Pozdrawiam ! 


Dziękuje 



za możliwość testowania / czytania książek .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz