niedziela, sierpnia 11, 2019

Ovoc Liczi Maska do włosów zniszczonych

Ovoc Liczi Maska do włosów zniszczonych







Hej Moje Sexi Tygryski ! 

Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem :)

Tym razem o  masce do włosów liczi :) Ostatnio Wam pisałam o szamponie a dziś będzie o masce.Też zakupiłam produkt w sklepie Lewiatan za 11,99 zł .Maska jest w dużym opakowaniu bo aż pół kg.
Też pachnie obłędnie liczi ( taki słodki przyjemny zapach ) 








Maska też jest koloru białego.Lekko płynna.Nakłada się ją na umyte włosy zostawia na około 5 min i zmywa.Ja przeważnie nakładam ją przed myciem włosów np na noc rano myje włosy,potem znów ją nakładam na około 10 min zmywam.Włosy są po nich czyste,delikatne,takie sypkie,pachną i co najważniejsze są zdrowe .
Fajnie są te kosmetyki.Mam nadzieje że firma będzie się rozwijać i że będą produkować nowe produkty ;)




Polecam w 100 % ....A Wy używacie takie odżywki / maski ? Moim zdaniem warto ! Jednak włosy świadczą  o nas :) Fajnie mieć zdrowe,czyste i pachnące włosy :) 





PRODUCENT :

OPIS

  • Wspomaga regenerację
  • Uelastycznia
  • Przywraca sprężystość
  • Zapobiega rozdwajaniu się
  • Poprawia ich kondycję





OVOC Maska do włosów zniszczonych Liczi dzięki dużej zawartości witamin odżywka wspomaga regenerację włosów wymagających odbudowy. Nadaje włosom elastyczności i sprężystości oraz zapobiega rozdwajaniu się włosów, dzięki zawartości ceramidów.
Zawarte w masce proteiny jedwabiu dbają o pielęgnację włosów suchych i zniszczonych, natomiast masło shea poprawia ich kondycję.



1 komentarz: