poniedziałek, sierpnia 19, 2019

Paczki / Paczki / Paczki ;)

Paczki / Paczki / Paczki ;) 






Hej Moje Słoneczka Kochane 

Dziś jeszcze mega szybki wpis :)

A  mianowicie w tamtym tygodniu dostałam kolejne paczki do testowania :)

Z Klubu NIVEA dostałam żel pod prysznic z glinką ;)




A od Firmy Printu dostałam bardzo ciekawa fotoksiążkę 

Ale jak wygląda w środku dowiecie się podczas recenzji ;)



Powiem Wam tylko tyle że taka fotoksiążka to idealny pomysł np na : książkę jak podziękowania dla rodziców,pamiątka chrztu,ślubu,wakacji czy też po prostu fajny pomysł na zachowanie wspomnień.

Także ja testuję :) Nie długo dla Was recenzja :)

Miłego dnia Słoneczka ! :* 

2 komentarze:

  1. Widziałem meile pr od Nivea ... uśmiałem się co ludzie muszą zrobić by pokazać dezodorant ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe jak Nivea sie Ciebie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń