piątek, sierpnia 02, 2019

Credo PR / Gorvita | zdrowie prosto z gór - KONTYNUACJA WSPÓŁPRACY





Credo PR / Gorvita | zdrowie prosto z gór   KONTYNUACJA WSPÓŁPRACY 








Hej Moje Słoneczka ! 

Dziś przychodzę do Was z krótkim postem ;)

Wczoraj po pewnych nie porozumieniach z firmą kurierską GLS doszła w końcu do mnie paczka od firmy Credo PR / Gorvita | zdrowie prosto z gór  z którą mam okazje współpracować po raz 3 :)

Dostałam 4 nowości jak dla mnie :) Bardzo lubie kosmetyki firmy GORVITA gdyż są naturalne :) 

Także ja już testuje :) Myślę że do 2 może 3 tygodni pojawią się wpisy ;)

Do testowania dostałam : 

1 ) MAŚĆ DLA SPORTOWCÓW (Gorvita) - 150ml

2 ) Maść Nagietkowa GorVita

3 ) Gorvita, Maść propolisowa 10% z witaminami A, E, F, 50 ml

4 )GorVita, Rabka Spa Minerale, Żel dermatologiczny






Także jak widać mam co testować ;) 

Jeszcze raz dziękuje za kolejne zaufanie ;-) 

Znacie firmę  ? Jeśli nie to zapraszam tu 



2 komentarze:

  1. Ta maść dla sportowców to dla mnie.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń