poniedziałek, sierpnia 05, 2019

Wycieczka nr 38 / 2019 Busko Zdrój / Radgoszcz Koncerty - Ino Ros / Letni Chamski Podryw / Pudelsi

Wycieczka nr 38 / 2019 Busko Zdrój 

Radgoszcz Koncerty - Ino Ros / Letni Chamski Podryw / Pudelsi 







Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z małym i szybkim postem ale brak czasu na wszystko .
Niedziela u męża była pracująca ale sobota była wolna więc my ją wykorzystali na maxa.

Najpierw z rana wybraliśmy się do Buska Zdrój ( ok 80 km od Tarnowa ) napić się wody leczniczej,pokarmić wiewiórki oraz zjeść lody gdzie Panie w budce koło Parku Zdrojowego nie ogarniały tematu,do tego lody tak chemiczne że aż strach to było jeść....Chcieliśmy 2 lody.W jednym 1 gałka a w drugim dwie.To dostaliśmy 3 lody po 1 gałce...Ale dobra pal licho...Pracuje ich tam z 5 i tylko plotki było słychać...Dalej zjadłam dobrego hod doga za 5 zł,mój mąż wypił kawę białą za 5,50 i koło 16 pojechaliśmy do Radgoszczy.



Na słynny zalew narożniki to jest od Tarnowa ok 30 km więc z Buska Zdrój wracając do Tarnowa odbijamy lekko w prawo i prosto nad zalew .
Byłam w mega szoku bo się okazało że parking bezpłatny w 90 % na takich imprezach trzeba płacić a tu nie.Była strefa kulinarna ( odbywały się też zawody w gotowaniu ) .W połowie strefie płaciło się gotówką a w drugiej było trzeba wymienić kasę na żetony.1 żeton = 5 zł.
Ja wypiłam sobie 2 piwka.Mąż zjadł kiełbaskę z colą za 2 żetony czyli  10 zł,ja zjadłam mięsko szarpane za 2 żetony.No i piwko 1 żeton czyli też poszły 2 żetony.

Potem poszliśmy pod scenę.Najpierw leciał zespół INO ROS..Nie jestem ich fanką.Oni to mi się kojarzą tylko z piosenką MEKSYKAŃSKA FALA z Liberem.

InoRos – polski zespół muzyczny założony w 2006, wykonujący muzykę z pogranicza popu i folk rocka, finalista drugiej edycji programu
 Must Be the Music. Tylko muzyka.



Między czasie prowadzący całą zabawę po skończeniu koncertu i zanim zaczął się następny przemawiał do mnie żebym ściągnęła płaszcz przeciw deszczowy hahah ( kropiło ) a ja że nie będę się rozbierać bo nie ma nikogo przystojnego na scenie haha.I tak sobie " gadałam " z nim głupio przez ok 5 min.Mój mąż to już kład się ze śmiechu .

Potem był koncert Letniego Chamskiego Podrywu.Uwielbiam ich ! 
I polecam iść na koncert.Chodź niestety musieli zmienić teksty piosenek tzn przekleństwa...Bo mieli już z tego powodu nie przyjemności.
Co dla mnie jest chore gdyż...jak ktoś idzie na koncert to liczy się z tym kto co śpiewa..No ale niektórzy ludzie tego nie ogarniają...
W każdym razie koncert bajka ! Polecamy w 100 % .
Fajne jest też to że jak zaczęło padać to wyszli ze sceny skakali i bawili się z publicznością i też mokli ! Bravo Chłopaki ! 



Letni Chamski Podryw – polski duet popowo-hip-hopowy założony w 2009 roku przez Macieja „Cantona” Piotrowskiego i Dawida „Antona” Antonkiewicza.




Później był koncert PUELSI ale po 1 piosence poszliśmy.
Nie nasze klimaty 

Püdelsi – polski zespół rockowy założony w 1985 roku.


Koło 23 byliśmy w domu.Wydaliśmy w sumie ok 90 zł 
( paliwo było w aucie ) 
Zrobiliśmy w sumie 200 km razem .Tam i z powrotem .


Także sobota super ! 
Fajnie się wybawiłam.Dobra muza,fajne miejsce nad jeziorem.
Także super.
Nowy miesiąc...I dużo pracy u męża...Także ten miesiąc i następny już nie będzie taki wyjazdowy....Mam nadzieje że uda nam się na Dodę pojechać do Dębicy..No ale to się okaże ! 


Wam miłego nowego tygodnia ! Buziaki ! 

Znacie te zespoły ? Byliście może na koncercie a może się wybieracie ? 


SORRY ZA BRAK ZDJĘĆ ALE COŚ MI SIĘ LAPTOP ZRYPAŁ ;/
 Zapraszam na IG tam są fotki ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz