piątek, sierpnia 30, 2019

Dalej zabawa z włosami - Joanna Ultra Color System Płukanka do włosów 150 ml

Joanna Ultra Color System Płukanka do włosów 150 ml








Hej Moje Słodkie Myszki ! 



Dziś przychodzę do Was z kolejną różową płukanką do włosów.Tak mi się ten różowy spodobał że kombinuje ile wlezie :) 



Jak wiecie ostatnie dwa różowe produkty nie zdały swojego sprawdzianu aż tak mocno ! Ale ostatnio w Tabaku za 6,90 kupiłam płukankę z Joanny.Którą rozcieńcza się w wodzie.Litr wody 2 nakrętki płukanki.U mnie to było pół litry wody i 3 nakrętki płukanki w końcu mam włosy farbowane na rudy więc muszę dać więcej żeby osiągnąć efekt.I powiem Wam że w końcu osiągnęłam !




 Nie mam włosów różowych ale są z poświatą różową .Bardzo mi się podoba ten kolor co wyszedł.Wygląda jakbym miała różowe pasemka.Jestem bardzo zadowolona.
Także tą płukankę polecam w 100 % Działa ! 

A Wy robicie jakieś kolorowe włosy na wakacje ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz