środa, sierpnia 21, 2019

NIVEA - Ekspert w pielęgnacji skóry - Testy z KLUBU NIVEA

NIVEA - Ekspert w pielęgnacji skóry



Nivea, Clay Fresh, Deep Cleansing Shower Hibiscus & White Sage 
(Żel pod prysznic z glinką `Hibiskus i biała szałwia`)








Hej Moje Słoneczka Kochane !

Dziś przychodzę do Was z małym postem .

Jakiś czas temu z klubu NIVEA dostałam balsam do mycia ciała w ramach testów.




Więc czas na kilka słów.


Żel pod prysznic Nivea Deep Cleansing Shower jest niezbędnym produktem do codziennej higieny. Łagodnie, ale dokładnie oczyszcza skórę całego ciała i dostarcza jej potrzebnego nawilżenia.


Właściwości:



- myje skórę i usuwa zabrudzenia



- pozostawia skórę aksamitnie delikatną i miękką.


Żel znajduję się w standardowej butelce,zamykanej na klik,klik.Łatwo się go wydobywa z butelki.Żel jest dość gęsty,posiada kolor szaro - różowy.Pachnie bardzo delikatnie kwiatami.Dobrze się naprowadza na skórę oraz łatwo się spłukuje.Dodatkowo dobrze myje,zostawia skórę czystą i pachnącą.Plus że nie uczula.I nie brudzi wanny .




Jestem bardzo zadowolona !

Dziękuje NIVEA KLUB za możliwość poznania nowości !

Lece do sklepu po inną wersję :) 

Są 3 wersje glinki do wyboru ;)

Pozdrawiam ! I polecam się zarejestrować na stronie Klubu Nivea



1 komentarz:

  1. Jestem bardzo ciekawa tych żeli, nie miałam okazji ich jeszcze poznać :)

    OdpowiedzUsuń