sobota, sierpnia 10, 2019

OVOC Szampon do włosów zniszczonych LICZI 300 ml

OVOC Szampon do włosów zniszczonych LICZI 300 ml




Hej Moje Słoneczka ! 

Jak widać nie jestem aktywna codziennie tylko co 2/3 dzień ale niestety pracy dużo,a czasu na wszystko mniej...Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem.Tym razem będzie o szamponie który zakupiłam w sklepie Lewiatan za 9,99 zł.




Jest to szampon o zapachu liczy,biały,gęsty i co najważniejsze dobrze myje,oraz nie uczula.Ja kupiłam do włosów zniszczonych,w końcu miałam ostatnio kilka eksperymentów różowych więc musiałam je lekko odżywić :) Jeśli chodzi o markę szamponu jest dla mnie totalnie nowością.Po raz pierwszy mam kosmetyk / produkt tej firmy .
Firmy #OVOC 




Szampon jest dość wydajny więc starcza na długo,dobrze się pieni,łatwo spłukuje.Do tego pozostawia włosy czyste,pachnące oraz zadbane i odnowione :) Cieszę się że ten szam-ponik wpadł w moje łapki. Przyjrzę się bliżej tej marce może znajdę coś jeszcze dla siebie :) A Wy znacie tą firmę ? Plus też za to że to nasza Polska marka :)




Ja polecam ! 


Producent :

Szampon wspomaga regenerację włosów wymagających natychmiastowej odbudowy dzięki zawartości w składzie dużej ilości ekstraktów z owoców liczi oraz mango. Ceramidy docierają w głąb włosów i nadają im sprężystości i elastyczności. W składzie szamponu znajdują się także proteiny jedwabiu, które dbają o pielęgnację włosów suchych i zniszczonych, aby przywrócić im naturalny blask.
Wspomaga regenerację włosów,
Włosy zyskują elastyczność i sprężystość,
Zapobiega rozdwajaniu się włosów,
Przywraca włosom naturalny blask

Marka: 

OVOC



Producent: Polska Grupa Drogeryjna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz