czwartek, sierpnia 22, 2019

Zatrzymaj wspomnienia w trwałej oprawie | Printu


Zatrzymaj wspomnienia w trwałej oprawie | Printu 









Hej Moje Słoneczka Kochane ! 

Dziś przychodzę do Was z książką wspomnień a dokładnie z książką którą każdy może sobie zrobić i zachować wspomnienia na zawsze dzięki firmie 




Jest to firma która specjalizuję się w robieniu pięknych pamiątkowych książek.
Do wyboru są różne wielkości jak i papier czy też okładka.



Ja miałam okazję wybrać sobie książkę o wielkości 25 x 20 poziomom i 
powiem Wam że jest to strzał w 10 tkę.

Najlepsze jest to że sami sobie projektujemy książkę w dostępnym edytorze na stronie firmy.Możemy dodawać zdjęcia,napisy,obrazki.Plus że edytor prowadzi nas krok po kroku więc każdy sobie z tym poradzi.



Także jest to fajny dodatkowy gadżet który pomaga nam wybrać to co dla nas najlepsze.
Ja ta książkę zrobiłam ze zdjęciami z wakacji 2019.Uważam że to najlepsze rozwiązanie gdyż taka książka to pamiątka na całe życie.Fajne że taka książka może być też miłym prezentem na urodziny czy też rocznice ślubu.Jedna książka w sumie to fotoksiążka a multum zastosowań.Mój model jest jednym z najbardziej popularnych.Czas oczekiwania na książkę to ok 3 dni.Przychodzi do nas pięknie zapakowana w kartonowe pudełko.






Jeśli chodzi o samą książkę.Jestem pod mega wrażeniem ! Jest idealnie zrobiona ! Z mocnego papieru.Każdy element jest wyraźny.Okładka jest mocna,twarda.Dobrze jest wykonana ta fotoksiążka. 
Jestem z niej mega zadowolona ! 




A Wy jak dbacie o wspomnienia ? 

Jeśli szukać czegoś naprawdę dobrego to z całego serca polecam 
Pomyślcie że taka fotoksiążka to idealny prezent np na ślub,żeby podziękować rodzicom,pamiątka chrztu czy też wakacji...

Coś praktycznego w fajnej cenie i co najważniejsze na całe życie ! 













  • NAJPOPULARNIEJSZY
  • Pozioma 25x20 cm109 zł
  • Dodatkowa strona2,99 zł
  • Maksymalnie stron180
  • Dostępna w oprawachTWARDA
    PŁÓTNO


NASZE PRODUKTY

Drukujemy zdjęcia z myślą o Twoich potrzebach. Chcąc spełnić Twoje oczekiwania, przygotowujemy nasze produkty z bardzo dużą starannością.
fotoksiążka printu

FOTOKSIĄŻKA

NASZ BESTSELLER
fotoalbum printu szablon ślubny

FOTOALBUM

DLA TWOICH ŚLUBNYCH ZDJĘĆ
minibook printu

MINIBOOK

JEDYNA KSIĄŻKA Z TWOJEGO INSTAGRAMA


2 komentarze:

  1. Od dawna miałam ochotę na taką książkę. Marzy mi się wrzucenie tam wszystkich zdjęć z moim chłopakiem. Po 4 latach coś już się uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robicie mnóstwo zdjęć, wiec dla Was to świetna sprawa na uwiecznienie wspomnień

    OdpowiedzUsuń