wtorek, marca 07, 2017

Ściągamy Hybrydę / Nakładamy 2 raz + Kilka słów o odżywce do paznokci od Eveline ;)

Ściągamy Hybrydę / Nakładamy 2 raz 

Kilka słów o odżywce do paznokci od Eveline ;) 


MULTIODŻYWCZA OLIWKA DO SKÓREK I PAZNOKCI Z OLEJEM Z AWOKADO I WITAMINAMI
MAKSYMALNIE NAWILŻONE, IDEALNIE GŁADKIE SKÓRKI I WZMOCNIONE PAZNOKCIE





Hej Słoneczka Moje Kochane ;*


Dziś pokaże Wam jak ściągam moją hybrydę ;p

Tu pisałam o jej zakładaniu - HYBRYDA  



Jak wicie miałam tylko raz w życiu zakładaną hybrydę w salonie ale niestety po 12 dniach sama odpadła..

Moja hybryda trzymała się 3 tygodnie ( bez jednego dnia ) założyłam ją 9 Lutego a ściągałam 1 Marca ...Był to pierwszy raz ...
Trochu się bała wytrzymałam pół internetu i chyba z 20 filmików na YT oglądnęłam ;p 




W końcu ja ściągam...Płytka hmm średnio wyglądała ;p aleeee co tam nawilżyłam ją specjalną odżywką z Eveline i nałożyłam po raz drugi :)





Nałożyłam tylko dlatego że dziś mam spotkanie blogerek i chciałam  mieć w miarę ładne pazurki ;)






Ten post pisałam dla Was w sobotę i hybrydka się trzymała ;p 
Jeśli coś odpadnie albo coś to napiszę jak będę pisać recenzję ze spotkania ;) 


Ogólnie po tej hybrydzie robię z 2 miesięczną przerwę na regenerację 
Proszę o porady jak dobrze / dokładnie ściągnąć hybrydę ;)







A jak to czytacie moje kochane to jestem w drodze do Bochni :) 
Monia główna organizatorka z bloga http://todoarmo.blogspot.com/ poprosiła mnie o pomoc w poszukiwaniu sponsorów coś się udało i dziś Wam pokaże kolejny produkt który laseczki dostaną podczas spotkania ;) 

A mianowicie jest to odżywka do pazurków i skórek od firmy Eveline ;

MULTIODŻYWCZA OLIWKA DO SKÓREK I PAZNOKCI Z OLEJEM Z AWOKADO 


Ja odżywkę używałam codziennie od 2 tygodni wieczorem 
Wsmarowywałam w paznokcie oraz w skórki 

A po hybrydzie nałożyłam dużą ilość na około 30 min dzięki czemu mogłam założyć 2 raz hybrydę ;)

Odżywka / oliwka jest lekko tłusta delikatnie pachnie i dobrze się wchłania w paznokcie ;)


MULTIODŻYWCZA OLIWKA DO SKÓREK I PAZNOKCI Z OLEJEM Z AWOKADO I WITAMINAMI
MAKSYMALNIE NAWILŻONE, IDEALNIE GŁADKIE SKÓRKI I WZMOCNIONE PAZNOKCIE
Multiodżywcza oliwka do skórek i paznokci to profesjonalny produkt pielęgnacyjny, który poprawia wygląd i kondycję skórek oraz wzmacnia i nabłyszcza paznokcie.
Formuła oliwki to wyjątkowa kompozycja oleju z awokado i oleju ze słodkich migdałów, dodatkowo wzbogacona koktajlem witamin A, E i F, aby zapewnić optymalną pielęgnację suchym, zniszczonym skórkom i słabym, łamliwym paznokciom. Oliwka intensywnie nawilża delikatne skórki wokół paznokci, zapobiega ich zadzieraniu i narastaniu na płytkę.
Sprawia, że dłonie staja się zadbane, a paznokcie idealnie wygładzone i właściwie odżywione. Świeży owocowy zapach zamienia zwykły manikiur w magiczną chwilę.

Także oliwkę polecam i czekam na Wasze propozycję jak dobrze ściągać hybrydę :)

Buziaki ;)


P.S - A o to takie paczuszki zawożę na spotkanie ;)



 Tacy sponsorzy :

A co  w środku to Wam pokaże po spotkaniu ;)

 Oraz pokaże co przywiozłam od Moni ;)

Miłego Dniaaaa :*:* Buziaki ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz