piątek, lutego 17, 2017

Mój Pierwszy Raz :D Hybryda :)

Mój Pierwszy Raz :D Hybryda :) 




Hej Słoneczka Moje Kochane ;*

Dziś Wam pokaże moją hybrydę ;p
Tylko proszę Was o powagę :) :D Noo ;p 

Raz w życiu miałam robioną hybrydę w salonie tydzień przed ślubem - KLIK 
Nigdy więcej nie miałam takiej potrzeby żeby zrobić ;)

Ale latka lecą człowiek dorasta i tak jakoś się stało że mój ukochany mąż zakupił mi na Walentynki 2017 lampę UV / LED o której pisałam TU 

Hmm ..No i jak już ta lampa się pojawiła to nie po to żeby leżała w szafce...
Z tydzień się zbierałam i w końcu zrobiłam ;p 
Dokładnie 9 Lutego i jeszcze się trzymają ;p haha :D

I tak siadłam najpierw ogarnęłam pazurki sprzętem szału nie było ale ok ...coś tam zrobiłam :)


( Pazurki przed piłowaniem itp ) 




 


( Powiedzmy że po piłowaniu ) haha :)







Potem zrobiłam wszystko według instrukcji obsługi i jakoś się potoczyło  to ;) 







I o to moje pazurki ;) 

Tylko ja wiem że one nie są doskonałe dlatego też proszę o porady / uwagi ;)

Pozdrawiam ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz